Кабінет Міністрів підключив усі основні державні органи до сервісу перевірки квитанцій в електронній формі check.gov.ua. Про це в телеграмі повідомив міністр Кабміну Дмитро Дубілет.
"Це означає, що українцям більше не потрібно витрачати час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату. Можна просто сплачувати послуги через інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці) і дати номер квитанції працівникові державної установи", - зазначив Дубілет.
Зокрема, до сервісу приєднали:
- сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість);
- міграційну службу (паспорти, закордонні паспорти);
- РАЦС (усі послуги з реєстрації народження дитини та шлюбу);
- центри надання адмінпослуг (послуги міграційної служби і РАЦС);
- послуги в обласних державних адміністраціях (ліцензії, виписки).
Дубілет підкреслив, що працівники цих держустанов уже отримали службові інструкції, проте якщо хтось із цього списку все одно вимагає паперову квитанцію, слід звернутися на гарячу лінію 1545.
"Зараз до сервісу Check приєднані вже три банки (ПриватБанк, monobank і А-Банк), на стадії підключення - ще 10 установ", - додав міністр.
Нагадаємо, сервіс Check запустили 24 грудня 2019 року. На той момент до нього були підключені лише два банки - ПриватБанк і monobank.
11 лютого було підписано угоду з ЄС, завдяки якій Мінцифри отримало 25 млн євро фінансування на діджиталізацію. Ці кошти міністерство планує направити на підтримку додатку та порталу "Дія", а також на розвиток широкосмугового дротового та мобільного доступу до інтернету в регіонах.