Британське управління з питань конкуренції і ринків (CMA) заявило, що Facebook і eBay підписали спеціальні угоди, щоб краще виявляти, розслідувати і реагувати на фальшиві відгуки про товари на своїх сайтах. Про це пише The Guardian.
Також Facebook і eBay зобов'язалися вжити заходів з блокування і запобігання фейковому контенту з продажу предметів у майбутньому.
"Facebook погодився представити більш надійні системи для виявлення і видалення такого контенту, а eBay удосконалив свої наявні фільтри, щоб краще ідентифікувати і блокувати списки для продажу або обміну фейковими відгуками", - сказано в повідомленні.
В управлінні з питань конкуренції відзначили, що фальшиві відгуки завдають значної шкоди покупцям і бізнесу.
"Ми раді, що Facebook і eBay роблять правильні речі, взявши на себе зобов'язання вирішити цю проблему і допомагаючи захистити свої сайти від повідомлень з фальшивими відгуками, - цитує видання виконавчого директора CMA Андреа Косчеллі.
Нагадаємо, 31 грудня повідомляли, що Facebook і Reuters підготували онлайн-курс для захисту від фейків. Він складається з трьох частин з прикладами відеофейків.