За словами регіонального керівника програм англійської мови Британської Ради Саймона Етертона, організація підтримує реформу НУШ і робить усе для професійного розвитку вчителів англійської мови в Україні. Про це він заявив протягом круглого столу "Чи знатимуть діти іноземні мови після закінчення Нової української школи?", організованого Інститутом Горшеніна спільно з Британською Радою в Україні.
"Дослідження показують, що найбільший фактор, який впливає на якість викладання - не матеріальні ресурси, не дошки, які висять у класі, а вчитель - добре підготовлений і заряджений ентузіазмом. Ми працюємо саме для того, щоб зробити українських учителів такими. Для цього працюють інститути, методисти, наші "агенти змін". Якщо говорити про вивчення англійської, то ми дотримувалися вказівок та вимог МОН і підтримували реформу НУШ. Учителів англійської дуже багато, і це забрало всю нашу увагу і наші ресурси. І після обговорень з колегами ми зрозуміли, що повинні зосередитися на нових ідеях, нових методах, нових способах залучення підлітків до вивчення мов. І це критично важливо", - зазначив Саймон Етертон.
За словами представника Британської Ради, в низці шкіл уже працює пілотний проєкт, у рамках якого впроваджують нові підходи до комунікативного навчання дітей на уроках.
"Зараз ми активно працюємо в 100 пілотних школах, де впроваджуються нові підходи до професійного розвитку вчителів "від низу до верху". Ми підготували фасилітаторів груп професійного розвитку вчителів. Ми дали їм ресурси, структуру й ідеї. Вони можуть зустрічатися, спілкуватися особисто і через соцмережі, використовувати масові онлайнові курси, разом проводити мікродослідження. Такий тип професійного розвитку - це не просто відвідування курсів, а спільний професійний розвиток, і це показує хороший результат. Ми дуже раді бачити цей новий потенціал і нові можливості", - підкреслив Саймон Етертон.