За словами аташе з питань співробітництва в галузі французької мови Посольства Франції в Україні Фабріса Пето, Французький інститут працює над створенням онлайн-платформи, за допомогою якої українські вчителі зможуть ділитися досвідом і підвищувати свої вміння. Про це він заявив під час круглого столу "Чи знатимуть діти іноземні мови після закінчення Нової української школи?", організованого Інститутом Горшеніна спільно з Британською Радою в Україні.
"Щоб підвищити мотивацію вчителів і, відповідно, рівень освіти в країні, потрібно більше платити вчителям і вчити вчителів. Про це свідчать дослідження в усьому світі. Учитель - у центрі нашої уваги. Наші спостереження показали, що потрібно працювати над підвищенням здатності вчителів працювати більш інтерактивно, взаємодіяти з різними групами, щоб організувати комунікативне навчання. Це було новим для всіх вчителів, і від них ми почули, що їм потрібно більше підтримки, щоб опанувати такий підхід. Зараз нам потрібно подумати, як це зробити, використовуючи підхід "від низу до верху", і розробити відповідні проєкти. Цей підхід дуже мотивує вчителів. Вони знають, що їм потрібно вивчити, щоб стати ефективнішими вчителями. Другий важливий момент - обмін між колегами за принципом "рівний рівному". І нам треба подумати, як створювати не тільки клуби для дітей, а й клуби для вчителів. З Французьким інститутом ми створюємо онлайн-платформу для навчання вчителів, де вони зможуть ділитися досвідом. І для нас, як для основних учасників процесу вивчення французької мови, цей проєкт дуже важливий. Ми хочемо залучити всіх учителів до цієї платформи, щоб вони могли ділитися ідеями", - зазначив Фабріс Пето.
За словами Фабріса Пето, сучасний світ і сучасне вивчення іноземних мов передбачають однакові методики і однакові цілі, незалежно від мови, що вивчається.
"Основний акцент - це комунікативні навички дітей і можливість спілкуватися. Що важливо для мене в цій реформі - це те, що ми зосереджені не тільки на мовах і на цілях, які перед нами стоять, а й на потребах дітей. Ідея НУШ у тому, щоб допомогти всім дітям учитися і вивчити. Усі діти повинні відчути свій успіх, це стосується всіх предметів, а не тільки мов. Акцент на потребах дітей дуже важливий. Що більше мов ви знаєте, то більш інтелектуальним і відкритим для світу ви будете", - сказав Фабріс Пето.