Згідно з розпорядженням Київського міського голови від 02.07.2015 р. №426, поява цих наметів є пілотним проектом із влаштування пересувних громадських приймалень мера Києва. Контроль за виконанням цього розпорядження Кличко поклав на керівника апарату виконавчого органу КМДА Бондаренко В.В.
Постає цілком справедливе питання: чи готові кияни оплачувати виборчу кампанію Віталія Кличка завуальовану в начебто громадську приймальню? Недешевий дизайн, дорогу поліграфію (самих тільки календариків надрукували на два роки наперед), роботу "волонтерів" та багато інших витрат пов'язаних з логістикою та організацією роботи цих, по своїй суті, агітаційних наметів?
Навіть одіозний Леонід Черновецький не додумався до такого нахабного використання адмінресурсу. Залишилося тільки дізнатися, скільки така ініціатива коштуватиме мешканцям столиці і чи є ці витрати цільовими.
Голова Київської міської адміністрації Володимир Бондаренко прокоментував у Facebook появу цього розпорядження наступним чином.
Насправді, за таких обставин, байдуже за яким Законом про вибори ми будемо обирати депутатів та голів місцевих рад, бо навіть той Закон, що лежить зараз в парламенті і чекає другого читання, не вирішує питань подібних зловживань та використання необмежених ресурсів, отриманих в різний спосіб у владі та навколо неї у виборчий період.
До прикладу, комунальна газета "Хрещатик" вже давно стала рупором однієї фракції Київради та одного мера. Дуже рідко коли можна в ній прочитати думку опонентів УДАРу-Солідарності.
Ця газета Кличка навіть кросворди друкує.
"Ральними справами змінюємо наше місто"? Для мене реальні справи, це відремонтовані дороги, нормальний громадський транспорт і чисте місто. От, де дійсно є потреба у витрачанні часу і ресурсів