Міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет планує за 6-9 місяців перевести всі документи, що стосуються кадрових питань в уряді, в електронний формат.
Про це він повідомив у фейсбуці.
"Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо з шматка, на який припадає велика частина паперового документообігу - кадрового (він же HR). За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. А скільки марнується часу і талантів - оцінити неможливо", - написав міністр.
За його словами, уряд має намір заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. На думку Дубілета, такий захід може здатися надто суворим, але буде прищеплювати цифрову грамотність держслужбовцям.
"Позбуваємося зайвого. Копії дипломів (є реєстр), інформація про пов'язані компанії (є реєстр), копії паспортів (є ЕЦП), автобіографія (кому вона взагалі потрібна) і багато іншого", - пояснив Дубілет.
Він також зазначив, що найближчим часом трудові книжки "повинні стати історією" і це "оцінить бізнес".
"Весь обіг, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т.д. - у цифру. У цифру потрібно також перевести архів. Закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років, повинні залишитися в минулому столітті. Це теж буде корисно для бізнесу. Сильно спростимо всю логіку погоджень. Блок-схеми, за якими документи "ходять" по кабінетах, спростимо і скоротимо в 3-4 рази", - додав Дубілет.
Нагадаємо, в листопаді 2015 року Верховна Рада прийняла в першому читанні проєкт Трудового кодексу, який зберігає трудові книжки. Пізніше уряд підтримав пропозицію Мінекономрозвитку про їх скасування.