Міністр інфраструктури Владислав Криклій пообіцяв підтримку українським вагонобудівникам.
Про це він заявив, виступаючи перед колективом Крюківського вагонобудівного заводу, передають "Українські новини".
"За планом мінімум, ми говоримо про два-три дизельні поїзди (держзамовлення) цього року, ми говоримо про замовлення пасажирських вагонів додатково, - сказав міністр. - До 100 пасажирських вагонів".
За словами Криклія, зараз на наглядовій раді "Укрзалізниці" фіналізується фінансовий план. Точні цифри будуть закладені там. "Ми готуємо додаткові заходи, щоб в "Укрзалізниці" з'явився додатковий ресурс, щоб можна було більше завантажувати наші найбільші машинобудівні компанії", - підкреслив голова інфраструктурного відомства.
Крім того, вважає Криклій, відкриття приватної тяги, коли компанії зможуть використовувати власні локомотиви, також дозволить збільшити кількість замовлень за рахунок приватного сектору. Держзамовлення ж повинно дати Крюківському вагонобудівному заводу поштовх, який дозволить вийти зі своєю продукцією на зовнішні ринки, за межі країни.
"Пане президенте, розраховую, що в бюджеті з тієї суми, яку ми отримуємо як компенсацію від "Газпрому", буде передбачено й на машинобудування, вперше за всю історію країни", - сказав міністр інфраструктури.
"Колишнє керівництво "Укрзалізниці" не знаходило спільної мови з найбільшим стратегічним партнером. Проблеми, які порушували, не вирішувалися на спільному майданчику. Навпаки, велися дискусії через суди, через АМКУ, понад те - навіть з'являлися листи-скарги з метою дискредитації якості заводу, - сказав міністр. - Міністерство створює робочу групу, передусім для роботи з Крюківським вагонобудівним заводом, але ми очікуємо, що до її складу увійдуть усі учасники ринку. Щоб усі питання вирішувалися в робочому порядку, щоб ми були союзниками та партнерами".
Раніше сьогодні міністр інфраструктури Владислав Криклій на своїй сторінці у фейсбуці повідомив, що вимагає від "Укрзалізниці" запропонувати адекватне рішення для відновлення роботи раніше закритих малодіяльних станцій, де проходить близько двох вагонів на добу. Закриття значно збільшило витрати на логістику для бізнесу, зокрема аграрного.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" кілька років тому мала намір купити шість дизель-поїздів КВБЗ для Львівської залізниці. Але в підсумку придбала єдиний екземпляр, який їздить із Києва в аеропорт "Бориспіль".
Президент Зеленський запропонував "УЗ" замовити у Крюківського вагонобудівного заводу три дизель-поїзди і 90 пасажирських вагонів.