Спецтема
Коррупция - СТОП!

Коррупция в центральном руководящем аппарате Львовской железной дороги

В проект «Коррупция-стоп» поступило коллективное письмо от сотрудников Львовской железной дороги. Так, в письме указывается на коррупционные действия заместителя начальника Львовской железной дороги Груник И. С. Данное письмо, вместе с прилагаемыми документами и журналистским запросом направлено Генеральному прокурору Украины.

Коррупция в центральном руководящем аппарате Львовской железной дороги

В проект «Коррупция-стоп» поступило коллективное письмо от сотрудников Львовской железной дороги. Так, в письме указывается на коррупционные действия заместителя начальника Львовской железной дороги Груник И. С. Данное письмо, вместе с прилагаемыми документами и журналистским запросом направлено Генеральному прокурору Украины.

Коллективное письмо сотрудников Львовской железной дороги:

На Львівській залізниці діє система корупційних схем які успішно використовуються високо посадовими особами, які позволяють вилучати значні суми державних коштів з бюджету залізниці. Ці схеми вже тривалий час використовує заступник начальника залізниці Груник І.С. під прикриттям контрольно-ревізійних органів, прокуратури, міліції. На неодноразові звернення працівників залізниці в вищезазначені органи, реагування не відбувалось. Діють різні схеми відмивання коштів при:

- при проведенні сумнівних тендерних торгів, для придбання матеріалів через центральний склад залізниці (НХ), де відмиваються мільйонні кошти;

- проведенні нікому непотрібної модернізації як тягового-рухомого складу так і моторвагонного рухомого складу з дефіцитом можливості придбанням вкрай необхідних запасних частин, яка склалася на залізниці;

- призначення керівного і технічного апарату в підпорядкованих службах і структурних підрозділах, розумовий і виробничий фах при просуванні по службі не беруться, а посади купляються в НЗ-2 Груник І.С.

- проведення проплат коштів через один структурний підрозділ залізниці та передачі витрат по авізовим документам на другий підрозділ втягуючи в ці схеми керівників служб, структурних підрозділів та працівників фінансово-господарського апарату використовуючи свою посаду, тим самим оголосивши себе некоронованим королем на Львівській залізниці.

Груник І.С., даючи розпорядження керівникам для проведення незаконних дій без письмового підтвердження, тим самим штовхає їх на злочинно-корупційні дії, отримуючи конкретні собі відсотки за послуги, суми яких перевищують фактичну вартість закупок робіт та послуг. Як приклад підписання угоди підписаної заступником начальника залізниці по модернізації локомотивів М62 депо Ковель де 30 відсотків коштів іде як на відкат (на даний час проводиться перевірка прокуратурою міста Львова). Для тих, хто відмовляється приймати участь створюються умови, що унеможливлюють подальшу роботу керівника. Що чекає керівника при непокорі виконувати його злочинні розпорядження він продемонстрував на моторвагонному депо Львів, де до винних в допущені фінансових порушень навіть не застосовуються дисциплінарні стягнення, проте керівник що відмовився підписати угоди які б дали можливість викрасти руками цього керівника значні суми коштів ( при запланованих 9 млн. використано 19 млн.) вимусили звільнитись з посади. Сумнівні угоди, ціни по яких у декілька раз перевищують ринкові на модернізацію електропоїзда ЕР2м-324 (яка проводилась у листопаді 2009 року) які відмовився підписати керівник моторвагонного депо Львів, підписані керівником локомотивного депо Здолбунів (груднем місяцем 2010 року) який відношення до цього електропоїзда немає, бо знаходяться в підпорядкування госпрозрахункової служби локомотивного господарства з передачею на витрати в моторвагонне депо Львів що знаходяться в підпорядкуванні госпрозрахункові служби приміських-пасажирських перевезень в травні 2011 року. Таж, сама схема по сумнівним модернізаціям прокручена на електропоїзд ЕР2-1231, але розрахунки проведені через завод. Схеми завищених витрат використаних на ремонти при проведенні модернізацій і закупівлі запасних частин привели до повного занепаду локомотивного та моторвагонного парку, де більшість рухомого складу не відповідають вимогам з безпеки руху поїздів, а бізнес керівники набивають свої кишені нехтуючи безпекою руху підставляючи підлеглих йому працівників під відповідальність. Хотілось би запитати - знає начальник Львівської залізниці чи генеральний директор Укрзалізниці про цього чесного керівника Груника І.С. бо листи які були написані їм скоріше за все читає хтось інший разом з ним ???

Перелік інших фактів корупційних дій буде викрито при проведенні повної перевірки фінансово-господарської діяльності згідно наданих йому повноважень в службі матеріально-технічного забезпечення, локомотивного господарства, приміських-пасажирських перевезень, вагонного господарства та енергопостачання незалежними фахівцями.

Просимо контролюючі органи припинити корупційні схеми на Львівській залізниці, що можуть привести до важких наслідків безпеки руху.

З повагою, небайдужі до проблем залізничного транспорту працівники Львівської залізниці

Коррупция-СТОП! Коррупция-СТОП! , Факты. Запросы. Документы
Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram