Глава євродипломатії Кая Каллас провела першу зустріч із міністром закордонних справ Китаю Ван І.
За її словами, на зустрічі йшлося про можливість продовження співпраці у деяких галузях.
«ЄС готовий продовжити діалог в окремих галузях, таких як торгівля, економічні питання та зміна клімату», - зауважила Каллас.
Також сторони обговорили війну в Україні. Дипломат наголосила, що «експорт Китаєм товарів подвійного призначення підживлює війну Росії проти України, і що це має припинитися».
- Торік Європейська комісія оголосила про збільшення розміру мита на китайські електромобілі ‒ до 38,1%, які почали діяти з 4 липня.
- Потім стало відомо, що уряд Німеччини хоче запобігти набуттю чинності нового тарифу або, принаймні, "пом’якшити" його, якщо повне скасування буде неможливим.
- Де-факто ЄС спровокував торговельну війну з Китаєм, який заявив, що вживе заходи у відповідь. Попередні мита ввели після багатомісячного розслідування державної допомоги китайським виробникам електромобілів. Зараз Пекін погрожує відплатою європейським фермерам та виробникам літаків і розпочав антидемпінгове розслідування проти французьких виробників спиртних напоїв.
- ЄС вже стягує мито у розмірі 10% на будь-який автомобіль іноземного виробництва, порівняно з 15%, які діють у Китаї. Тепер до цього рівня додасться нова цифра.
- Китай опісля подав скаргу до механізму врегулювання суперечок Світової організації торгівлі (СОТ) через рішення Європейського Союзу запровадити мита на китайські електромобілі.