Уряд Німеччини хоче запобігти набуттю чинності нового тарифу Євросоюзу на китайські електромобілі або, принаймні, "пом’якшити" його, якщо повне скасування буде неможливим.
Про це пише Bloomberg з посиланням на джерела.
Видання додає, що посадовці у Берліні переконані, що “ЄС зможе знайти рішення в прямих переговорах з Китаєм”.
Напередодні німецька влада стверджувала, що з Пекіном можна порозумітися ще до 4 липня, коли нове мито почине діяти. Чиновники бачать простір для маневрів і вважають, що вони мають союзників у євроблоці.
- Європейська комісія 12 червня оголосила про збільшення розміру мита на китайські електромобілі ‒ до 38,1%, які почнуть діяти з 4 липня.
- Де-факто ЄС спровокував торговельну війну з Китаєм, який заявив, що вживе заходи у відповідь. Попередні мита ввели після багатомісячного розслідування державної допомоги китайським виробникам електромобілів. Зараз Пекін погрожує відплатою європейським фермерам та виробникам літаків і розпочав антидемпінгове розслідування проти французьких виробників спиртних напоїв.
- ЄС наразі вже стягує мито у розмірі 10% на будь-який автомобіль іноземного виробництва, порівняно з 15%, які діють у Китаї. Тепер до цього рівня додасться нова цифра.