Більшість українців (79,8%) погоджуються з твердженням про те, що знання основ програмування забезпечить дитині конкурентну перевагу в майбутньому професійному житті. Лише 12,6% не погоджуються з цим. Про це свідчать результати соціологічного дослідження "Раннє програмування як складова сучасної освіти", проведеного Інститутом Горшеніна спільно з групою компаній “Еверест”.
«Якщо спиратися на прогресивні західні дослідження, то варто враховувати, що потреба у спеціалістах, які володіють основами програмування та ІКТ і можуть вільно взаємодіяти з інноваціями у сферах маркетингу, медицини, освіти, мультимедіа, виробництва, роздрібної торгівлі, фінансових послуг та енергетики, збільшиться на 50% у США і на 40% у Європі до 2030 року, і цей час мине дуже швидко. Це свідчить про те, що вже сьогодні дітей треба готувати до специфіки ринку праці й формувати їхню майбутню конкурентоспроможність за рахунок пріоритетних навичок і компетенцій. Вивчення програмування навіть на базовому рівні дозволяє комплексно вирішити ці питання. Це безумовна перевага, яку добре усвідомлюють батьки сучасних дітей, і це значний прогрес у суспільному сприйнятті ключового завдання ефективної освіти», - підкреслив президент групи компаній "Еверест" Юрій Чубатюк, коментуючи результати дослідження.
Нагадаємо, що соціологічне дослідження “Раннє програмування як складова сучасної освіти” проводилося у квітні-травні 2019 року, у ньому взяли участь 1000 респондентів.