За даними соціологів, 84% українців погоджуються з думкою про те, що в майбутньому знання основ програмування може стати у нагоді представникам різних професій, а не лише програмістам (50,9% - “точно так”, 33,1% - “скоріше так”). 10,8% відсотків із цим твердженням не згодні (8,3% - “скоріше ні”, 2,5% - “точно ні”). Про це йдеться в результатах соціологічного дослідження “Раннє програмування як складова сучасної освіти”, проведеного Інститутом Горшеніна спільно з групою компаній “Еверест”.
«Протягом останніх 10 років у багатьох країнах світу програмування стало не просто популярним, а й обов’язковим предметом для вивчення у школах не тому, що кожна друга дитина мріє стати програмістом або творцем унікального софту. Його вивчення від самого початку несе в собі загально корисну, надважливу суспільну мету в рамках сучасної освіти: всебічно розвинути дитину, навчити її критично та логічно мислити, самостійно та колективно вирішувати проблеми й долати перешкоди на шляху до поставленої мети. Це ті ключові навички, які потрібні кожній сучасній людині, не говорячи вже про професійні та кар’єрні амбіції й уподобання. І вкрай принциповим сьогодні є той факт, що, згідно з отриманими результатами опитування, українці це розуміють», - підкреслив президент групи компаній “Еверест” Юрій Чубатюк, коментуючи результати дослідження.
Нагадаємо, що соціологічне дослідження “Раннє програмування як складова сучасної освіти” проводилося у квітні-травні 2019 року, у ньому взяли участь 1000 респондентів.