Неправительственная некоммерческая организация «Обсерватория демократии» (анг. — Non-governmental Organization «Observatory of Democracy») основана в Харькове 9 марта 2016 года группой политических аналитиков.
Скільки коштів місцеві ради області витрачають на придбання службових автомобілів, а скільки – на потреби Сил оборони.
Як у Барселоні використовують відкриті дані для підвищення якості послуг та покращення міської інфраструктури та які інноваційні проекти впроваджують.
Які набори відкритих даних мають бути доступними, навіть під час війни, та які об’єктивні обмеження на відкриті дані накладає ситуація воєнного стану.
Хто постачає пальне комунальним підприємствам Харкова та що не так із діяльністю Централізованої закупівельної
організації Харківської міськради?
Як розгортається робота з відкритими даними в Україні та чи забезпечує чинна нормативна база ефективність цієї роботи?
Більше двох років міська влада займається пошуком інвесторів для відновлення міста, розробляє Стратегію та Генеральний план.
Попри заклики влади довіряти під час війни лише офіційним джерелам, постійні громадський контроль і бюджетний моніторинг залишаються надзвичайно важливими завданнями для суспільства…
Вирішувати проблему недостатньої фінансової спроможності громад повинна не лише центральна влада, а й самі громади. Одним із ключових напрямів має стати розробка нових стратегій розвитку…
У яких міських громадах Харківської області ухвалено програми підтримки Сил оборони, та які обсяги фінансування заплановані на 2024 рік.
Як влаштоване «почесне громадянство» у Європі та наскільки харківські практики присудження звання та привілеїв нагородженим відповідають цивілізованим нормам?
Аналіз декларацій про доходи ТОП-чиновників Харкова та скільки офіційно заробляють під час війни заступники мера і голови районних адміністрацій.
Які статті надходжень мають принести до місцевих бюджетів Харківщини найбільше коштів?
Які зміни у питанні фінансування «ліквідації наслідків збройної агресії» відбулися за останні півроку та на відбудову яких об’єктів цивільної інфраструктури проводилися тендери.
Попри наявність запиту з боку суспільства на зменшення витрат на благоустрій, місцева влада щонайменше 22-х громад Харківської області збільшує ці видатки.
Харківський регіон все ще перебуває під загрозою повторного вторгнення, тому підтримка Сил оборони залишається вагомим елементом бюджетної політики.
Чи дотримуються громади Харківської області законодавчих вимог щодо своєчасної та повної публікації власних бюджетів?
Органи центральної влади, державні банки, «Нафтогаз» та інші установи продовжують оновлювати свої службові автопарки, і їхнім прикладом охоче керуються посадовці місцевого рівня.
Чому в Харкові досі немає окремої цільової програми підтримки Сил оборони, яка б прозоро і наочно відображала реальний внесок міського бюджету у вирішення потреб військових.
Які громади Харківщини виділяють кошти на підтримку Збройних сил, де це закріплено та закупівлю яких товарів для військовослужбовців громади здійснюють самостійно.
Яким є поточний стан бюджетів громад Харківської області та наскільки критично на ньому може позначитися ймовірна втрата «військового ПДФО»?
Перед Україною гостро постали виклики не лише збереження державного суверенітету і територіальної цілісності, але й стійкості демократії.
В Україні потрібно одночасно починати реалізувати два масштабні освітні проєкти – тотальної демократизації школи та створення освітніх мереж на місцевому й регіональному рівнях.
Хоча позбавлення від «колоніального» спадку і є вимогою Закону, проте обрання нових назв має максимально враховувати думку та відповідати інтересам місцевих жителів.
Навчальні моделі ізраїльських шкіл ілюструють, як привести шкільну освіту у відповідність до тенденцій і потреб розвитку сучасного суспільства, і які системні зміни для цього необхідні…
Подекуди оплата праці посадовців, окрім окладу, передбачає ще 8 різних типів надбавок та премій, які застосовуються одночасно.