Блог Аналітичного центру "Обсерваторія демократії"
Неправительственная некоммерческая организация «Обсерватория демократии» (анг. — Non-governmental Organization «Observatory of Democracy») основана в Харькове 9 марта 2016 года группой политических аналитиков.
Попри заклики влади довіряти під час війни лише офіційним джерелам, постійні громадський контроль і бюджетний моніторинг залишаються надзвичайно важливими завданнями для суспільства…
Вирішувати проблему недостатньої фінансової спроможності громад повинна не лише центральна влада, а й самі громади. Одним із ключових напрямів має стати розробка нових стратегій розвитку…
Як влаштоване «почесне громадянство» у Європі та наскільки харківські практики присудження звання та привілеїв нагородженим відповідають цивілізованим нормам?
Які зміни у питанні фінансування «ліквідації наслідків збройної агресії» відбулися за останні півроку та на відбудову яких об’єктів цивільної інфраструктури проводилися тендери.
Попри наявність запиту з боку суспільства на зменшення витрат на благоустрій, місцева влада щонайменше 22-х громад Харківської області збільшує ці видатки.
Органи центральної влади, державні банки, «Нафтогаз» та інші установи продовжують оновлювати свої службові автопарки, і їхнім прикладом охоче керуються посадовці місцевого рівня.
Чому в Харкові досі немає окремої цільової програми підтримки Сил оборони, яка б прозоро і наочно відображала реальний внесок міського бюджету у вирішення потреб військових.
Які громади Харківщини виділяють кошти на підтримку Збройних сил, де це закріплено та закупівлю яких товарів для військовослужбовців громади здійснюють самостійно.
В Україні потрібно одночасно починати реалізувати два масштабні освітні проєкти – тотальної демократизації школи та створення освітніх мереж на місцевому й регіональному рівнях.
Хоча позбавлення від «колоніального» спадку і є вимогою Закону, проте обрання нових назв має максимально враховувати думку та відповідати інтересам місцевих жителів.
Навчальні моделі ізраїльських шкіл ілюструють, як привести шкільну освіту у відповідність до тенденцій і потреб розвитку сучасного суспільства, і які системні зміни для цього необхідні…