Сьогодні, 16 серпня, в Києві презентували роботу кнопок екстреного виклику допомоги. Про це повідомляють у пресцентрі КМДА.
Учасники заходу протестували кнопку, встановлену в парку «Наталка», і перевірили, наскільки швидко оператори відповідають на виклик.
Кнопки почали встановлювати ще в червні в місцях масового скупчення людей і на туристичних маршрутах. З їх допомогою кияни можуть негайно сповістити про подію або злочин. У кнопки також вбудовано камери, відео з яких опрацьовується і зберігається також у ситуаційному центрі протидії загрозам Києва.
На цей момент у Києві встановлено шість таких кнопок. Виклики приймають оператори Нацполіції. Вони також будуть визначати, куди саме необхідно скеровувати виклик: в поліцію, швидку допомогу, рятувальникам або в комунальні служби.
«Функціонал кнопок екстреного виклику дозволяє відстежувати ситуацію навіть без виклику. Відеоспостереження і запис звуку ведеться цілодобово. Тому навіть якщо виклику немає, в разі виникнення екстреної ситуації оператор зможе відреагувати на неї. У майбутньому ми розширимо використання smart-технологій у роботі кнопок. Зокрема, вони будуть реагувати не тільки на виклики, а й на різні звуки: гуркіт, звуки вибуху та інше», - наголошують у КМДА.
Міськрада обіцяє найближчим часом підключити щонайменше 15 таких кнопок. До кінця року в Києві заплановано встановити їх близько 40 штук.
Нагадаємо, наприкінці липня в Києві встановили 2,5 тисячі нових контейнерів для роздільного збору пластику, скла та паперу. Усі перевізники, які сьогодні працюють із муніципалітетом і з комунальним підприємством «Київкомунсервіс», підтримали ідею впровадження роздільного збору сміття.