Київська міська державна адміністрація повністю перейшла на електронний документообіг.
Про це повідомляють на сайті КМДА
Так, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55 "Деякі питання документування управлінської діяльності", основною формою діловодства у виконавчому органі Київської міської ради (КМДА) є електронна.
Згідно з розпорядженням Київміськадміністрації №111 від 23 січня, затверджені єдині правила підготовки, узгодження і підписання електронних документів за підписом мера, першого заступника та заступників голови КМДА в електронній формі з використанням можливостей системи електронного документообігу (СЕД АСКОД). Зокрема, електронні документи відправляють через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади, підписані електронним цифровим підписом з електронною відміткою часу, які прирівняні до власноручного підпису або електронної печатки.
Одночасно з накладенням на документ електронного цифрового підпису файл конвертується у формат PDF із зазначенням на всіх сторінках документа QR-коду, який містить інформацію про підписанта, і штрих-коду, який містить назву установи, реєстраційний номер і дату реєстрації.
Некористувачам системи документи надають у вигляді паперових копій, завірених відповідно до законодавства. При цьому до електронних документів, підписаних із застосуванням електронного цифрового підпису або посвідченим електронною печаткою, не потрібно додавати копію з ручним підписом.
Одночасно також триває створення документів і в паперовій формі з власноручним підписом керівництва. Це стосується документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом; тих, які не можуть бути застосовані як оригінал відповідно до вимог закону; документи, вимоги до розробці яких у паперовій формі встановлено актами Кабміну.
Нагадаємо, в грудні 2016 року Кабмін встановив у залі засідань систему електронного уряду.
З 2017 року український уряд перейшов на електронний документообіг.