Комунальна корпорація "Київавтодор" планує замінити шість великих перехресть більш безпечними круговими розв'язками. Реконструкція частково фінансуватиметься Європейським інвестиційним банком у рамках проєкту "Підвищення безпеки автомобільних доріг у містах України".
Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
"У співпраці з міжнародними партнерами КК «Київавтодор» планує реконструкцію шести перехресть із влаштуванням на них кругових розв’язок. Акцент зроблено на перехрестя житлових вулиць, що мають надмірний та невпорядкований простір проїжджої частини", - цитує чиновника пресслужба КМДА.
Зокрема, за його словами, запропоновано влаштування таких розв’язок на перехрестях:
- вул. Ахматової та вул. Драгоманова;
- вул. Ахматової та вул. Урлівської;
- вул. Вишгородської, просп. Правди та вул. Івашкевича;
- вул. Братиславської та Лісового проспекту;
- просп. Алішера Навої та вул. Курнатовського;
- вул. Харченка та вул. Промислова.
Одночасно Київ планує будувати кільцеві розв'язки малого радіусу.
У 2020 році таке перехрестя було влаштовано на перетині з’їзду з проспекту Соборності, вулиці Тампере та дороги-дублера проспекту Соборності. За його словами, воно довело свою ефективність.
Також кільцеве перехрестя малого радіусу функціонує на вул. Труханівській, зараз завершуються роботи на вулиці Професора Підвисоцького біля міської клінічної лікарні № 12, а найближчим часом розпочнеться влаштування розв’язки малого радіусу на перехресті вул. Миколи Кибальчича та місцевого проїзду просп. Романа Шухевича.
"Кільцеві перехрестя малого радіусу – одні з найбільш ефективних засобів заспокоєння руху. Вони змушують водіїв знижувати швидкість на під’їздах до перехресть, завдяки чому значно знижується аварійність і наслідки ДТП на таких ділянках. Кільцеві розв’язки дуже популярні в Європі, і наразі їх кількість збільшується у столиці", - заявив Густелєв.
Нагадаємо, що кілька років тому замість Шулявського мосту в Києві пропонували побудувати трирівневу розв'язку з реверсним кільцем. Від цього проєкту відмовилися на користь більш дешевої, як тоді вважалось, традиційної розв'язки "лист конюшини". Її досі не добудували, а вартість робіт виросла з 600 млн гривень до майже 2 млрд гривень.