ГоловнаЕкономікаБізнес

"Штучний інтелект може дати бізнесу конкурентну перевагу". Пресс-релиз

Підсумки AI Conference Kyiv 2019.

"Штучний інтелект може дати бізнесу конкурентну перевагу".

4 червня компанія Smile-Expo провела в Києві другу AI Conference Kyiv - конференцію з використання штучного інтелекту в бізнесі.

На заході виступали представники Vodafone Ukraine, Hewlett Packard Enterprise, Microsoft, ПУМБ, iHub, Homsters, SMART business, IoT Hub, "Планета Кіно", LITSLINK, SAP Ukraine та багато інших експертів. Вони пояснили, чому й кому важливо впроваджувати АІ-рішення вже зараз.

Чому важливо персоналізувати бізнес

Олександр Краковецький (DevRain) упевнений, що ШІ може дати бізнесу конкурентну перевагу.

"Гарна новина - сьогодні рівень адаптації АІ в компаніях досить низький. Якщо ви думаєте заходити в цю сферу - зараз вдалий час. Є підстави припустити, що через кілька років кожна організація буде або data-компанією, або компанією зі штучним інтелектом. Якщо у вас не буде цього компонента — ви програєте конкуренцію", - стверджує Олександр.

Андрій Бурлуцький (SMART business) пояснив, як керувати клієнтським досвідом та сегментувати ринок за поведінковими ознаками завдяки нейромережам. Спікер розповів про досвід ритейлерів "Цитрус" й "Червоний маркет", які завдяки AI-рішенням змогли поліпшити свої бізнес-показники.

"Сьогодні будь-яка компанія може дозволити собі рішення, які ґрунтуються на АІ. Головне, щоб вона збирала й зберігала дані та працювала із системами IRP, CRM або Exel. У наш час застосовувати АІ всюди ще не можна, але вже занадто пізно не використовувати його зовсім", - зазначив експерт.

Кейс від Vodafone: як дізнатися, чого хоче клієнт ще до того, як він зайде в магазин

Високий інтерес аудиторії викликав виступ Сергія Бориславського і Миколи Тракнова - представників компанії "Vodafone Україна". Спікери розповіли про сервіс Vodafone, який допомагає рекламодавцям точніше таргетувати аудиторію відвідувачів розважальних центрів.

«У великих торгових центрах усі магазини змагаються за потік людей, який через них проходить. Ми навчилися визначати, що цікавить покупця в момент, коли він переступив поріг ТРЦ. Потім ми можемо зробити людині унікальну пропозицію, яка, найімовірніше, її зацікавить: наприклад, 20 % знижку на нову колекцію", - пояснив Сергій.

Розбір кейсів від гостей конференції в реальному часі

Також на конференції відбувся круглий стіл "Рецепти гармонійного розвитку бізнесу із застосуванням AI, машинного навчання, IoT, автоматизації". У дискусії взяли участь представники компаній METRO Cash & Carry Ukraine, SAP Ukraine, IoT Hub, LITSLINK, iHub. Модератором виступив техкомьюніті-білдер Станіслав Петрів.

Експерти дискутували про особливості ефективного розвитку бізнесу із застосуванням автоматизації, штучного інтелекту, машинного навчання та Інтернету речей. Також обговорювали можливості автоматизації, необхідність індивідуальної освіти у сфері, чому важливо отримувати досвід за кордоном і стимулювати бізнес до впровадження AI-технологій.

Чи є користь від штучного інтелекту для малого та середнього бізнесу?

Експерти AI Conference Kyiv впевнені, що є.

Роман Кравченко (IoT Hub) зазначив, що під час впровадження АІ-рішень у малого й середнього бізнесу є перевага - такі компанії можуть швидко випробувати абсолютно різні інструменти й потім вибрати потрібний. У великих же корпораціях на погодження й впровадження однієї такої розробки може піти дуже багато часу.

Партнерами заходу стали:

- портал для пошуку роботи Work.ua;

- видання "Мінфін";

- видавництво "Наш формат".

Наступна конференція AI Conference Kyiv відбудеться 2020 рокуі, а до цього можна відвідати інші івенти Smile-Expo. Дізнатися про актуальні заходи, які проводить компанія, можна на сайті smileexpo.ru.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram