За серпень 2015 року. на урядову «гарячу лінію» надійшло 161344 дзвінка, зареєстровано 131906 звернень, що в 1,3 раза більше, ніж у серпні 2014 року. Із них – 44388 надіслано на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади. На інші звернення (87,5 тис., або 66,3 % від загальної кількості) громадянам надано консультації та необхідну довідкову інформацію безпосередньо працівниками Урядового контактного центру – офіційна статистика центру. Тобто центр функціонує і маштаби не занадто великі, але є.
Я вирішив спочатку перевірити, наскільки дійсно даний центр є ефективним та не виконує функцію “окозамилювання”. Для початку були якісь мінімальні звернення саме по телефону, але згодом зрозумів, що друкувати швидше і краще.
Реєстрація на сайті центру займає до 20 хвилин. Потрібно вказати ПІБ, адресу, куди хочете отримувати відповідь і номер телефону, по якому з вами зв'яжуться (номер краще давати мобільний).
Будьте уважні, посилання про активацію може знаходитись у папці “спам”.
Після реєстрації, ви можете залишати звернення. Також при бажанні є можливість зберегти звернення, щоб дописати\надіслати його в подальшому.
Якщо ви хочете, щоб звернення пішло в той чи інший орган, а не в інший (наприклад, в фіскальну службу, а не МВС), прописуйте це зверху. Так, у мене лист з порушеннями перекочував в КРУ, звідти ще кудись, а потім в МВС, яке не має стосунок щодо цього.
Тепер трошки звіту:
За проміжок квітень-жовтень я зробив 74 звернення на урядовий контакт-центр.
З яких:
33 звернення до Укрзалізниці.
По залізниці не буду описувати все - ви можете періодично читати про неї в мене на сторінці в ФБ. Якщо ви бачите порушення (волога постіль, немає туалетного паперу), або до вас по-хамському ставиться провідник — викликайте начальника потяга з книгою скарг. Провідник на вимогу пасажира зобов'язаний це зробити. Як наслідок, проблема вирішується майже відразу.
8 звернень до Полтавської ОДА. Головна перемога — встановили знак на в”їзді в село (мануал тут). Прибрали сміття з дороги, організували комісію з перейменування вулиць, проводи на стовпах нормально зробили, щоб люди не могли пошкодитись.
8 зверненнь до Миколаївської ОДА — 4 звернення про новину на сайті КПУ, 1 звернення про закриття звернення, 1 звернення, що не надіслали відповідь, 1 звернення, що в Парутіно не працюють світильники — вирішене, ну і що водій-хам не відкривав двері. Останнього притягнуто до відповідальності.
1 звернення до Херсонської ОДА — щодо невидачі безкоштовних квитків учаснику АТО. Роз'яснили ситуацію.
1 звернення до Київської ОДА — щодо вивезення сміття з території. Склали припис.
2 звернення до Житомирської ОДА- вивезли сміття та мають демонтувати висячі провода.
2 звернення до Вінницької ОДА — пропозиції створити інтернет-карту. В процесі.
1 звернення до Хмельницької ОДА — пропозиція створити інтернет карту історичних пам'яток. В процесі.
2 звернення до Держфінінспекції — не знав, чи ДФІ цим займається. Тепер знаю, що не підходить. Відповідь прийшла в кінці-кінців з МВС.
4 звернення до МВС — працівники ДАІ не приїжджали на виклик більше години, зробив звернення, після чого довелось робити скаргу на відповідь, звернення з проханням змінити знак (дано припис — змінять, як виготовлять знак).
6 звернень до урядового контактного центру, з яких 2 звернення були по покращенням . Одне виконали повністю, інше поки не потрібне, так як я його робив для свого комфорту
5 звернень до Державного агенства автомобільних доріг. Одне повністю виконано, одне заплановане як буде фінансування, інші в процесі. Варто зазначити, що після першої відповіді мені прийшлось телефонувати виконавцю і повідомляти, що буду змушений скаржитись на відповідь. Зроблена нормальна відповідь потім.
Отже результат є,і загалом я його можу оцінити як позитивний.
Любіть Україну та щеміть чиновників. :)