Соціальна мережа Facebook анонсувала посилення правил політичної реклами напередодні травневих виборів у Європейський парламент.
Про це повідомив менеджер соцмережі Річард Аллен у корпоративному блозі.
"Щоб запобігти зловживанням і втручанням у вибори, всім рекламодавцям з Євросоюзу необхідно пройти процес авторизації в їхніх країнах - тільки так вони зможуть запустити рекламу, пов'язану з виборами в Європарламент", - пояснив він.
Додаткові перевірки ідентичності та місця розташування рекламодавців повинні, за словами Аллена, "стати бар'єром для тих, хто думає використовувати рекламу для втручання у вибори з-за кордону". Такі заходи Facebook застосовував на виборах в Канаді й Індонезії.
У той самий час представник Facebook визнав, що ці заходи будуть недостатніми для повного викорінення маніпулятивного контенту.
Нагадаємо, вибори в Європарламент пройдуть у країнах ЄС з 23 по 26 травня 2019 року.