
На рейді Одеського порту зазнає аварії невеликий суховантаж "Делфі" (IMO 8866266) під прапором Молдови, пише Думская.
Судно спочатку було в акваторії порту "Південний". Його зірвало з якоря і віднесло у бік Одеси.

Сильний шторм (швидкість вітру 12 м/с, висота хвилі 2,3 метра) заважає рятувальній операції.
Довжина "Делфі" 60 метрів, ширина - 10 метрів, водотоннажність близько 1600 тонн.
Оновлення. За даними джерел видання в порту, на танкері "Делфі" щонайменше 15 осіб. У судна відмовив двигун. Його відносить до Ланжерону. З порту на порятунок вийшов великий приватний буксир "Австралія", який станом на 00:50 намагається зняти з борту людей.
У затоці працюють також катери Морської пошуково-рятувальної служби. Крім того, з Южного вийшов потужний буксир "Іванов".
Оновлення 09:59. Глава Одеської ОДА Максим Куций повідомив у фейсбуці, що до ранку 22 травня судно кормою сіло на мілину, дрейф припинився.
На борту танкера немає вантажу, який би загрожував екологічній безпеці регіону. На ньому закінчилося паливо і існують проблеми з електрикою.
На борту перебувають три члени екіпажу, усі громадяни України. Вони відмовилися подавати сигнал SIS і відмовляються від допомоги. З судновласником зв'язатися неможливо, але, за даними капітана Одеського порту, він забороняє морякам евакуюватися.
Рятувальні судна не можуть підійти до танкера через складні погодні умови.
Оновлення 14:53. Попри протести членів екіпажу, їх евакуювали, тому що танкер практично ліг на борт, пише "Думская".
Спочатку намагалися використовувати надувний човен і водний скутер, але через сильні хвилі від цього варіанту відмовилися. Водолази вирушили витягувати моряків уплав.
Рятувальна операція тривала близько двох годин.



За даними АМПУ, спочатку танкер, що належить компанії з Бірмінгема, знаходився у нейтральних водах, але не подавав заявок на вхід у порт Одеси або Південного. У середу ввечері, о 18:55, судно подало сигнал про те, що зазнає аварії без палива, з непрацюючим двигуном.
З судновласником було узгоджено буксирування танкера для поставлення до вільного причалу в порту Очаків. Протягом наступної доби буксир GEA, викликаний судновласником, намагався взяти на буксир аварійний танкер. Але о 18:35 четверга буксирна лінія обірвалася. Судно спробувало стати на якір, але через погані погодні умови (східний вітер 18 м/сек, і хвилі 4-5 балів) почало дрейф у напрямку порту Одеса.
Протягом ночі з 21 проти 22 листопада переміщення аварійного танкера в акваторії порту контролювалося буксиром "Австралія" і рятувальним катером.
О пів на другу ночі бункерувальнику вдалося закріпитися якорем на відстані близько однієї милі від берега у районі пляжу "Дельфін". О п'ятій ранку 22 листопада повільний дрейф відновився, і в результаті судно прибило майже до берега.