ГоловнаЕкономікаБізнес

Концесіонери хочуть зробити з порту "Херсон" річковий хаб, а з "Ольвії" - зерновий

Україна віддала два порти приватним інвесторам.

Концесіонери хочуть зробити з порту "Херсон" річковий хаб, а з "Ольвії" - зерновий
Фото: okt-port.com

Компанія "Рісойл-Херсон", яка виграла концесійний конкурс у порту "Херсон", хоче зробити з нього річковий хаб, а QTerminals із миколаївського порту "Ольвія" - зерновий.

Як повідомляє ЦТС, про це було оголошено на презентації концесійних проєктів, яка проходила в Києві.

"Ми хочемо зробити Херсон річковим хабом для всієї річки Дніпро", - заявив засновник компанії Risoil S.A. Шота Хаджішвілі.

"Ми плануємо використовувати всі можливості судноплавства на Дніпрі, включаючи придбання і будівництво сучасних суден", - сказав він.

Представник QTerminals Невілл Біссетт зі свого боку заявив, що компанія має намір розвивати порт як зерновий хаб.

"У нього гарне географічне положення, це дає можливість створити хороший продукт", - заявив він.

Згідно з презентацією QTerminals, старт концесійного проєкту заплановано на квітень-травень 2020 року. Заплановано модернізувати зерновий термінал біля причалу №2, оновити крани і навантажувальне обладнання, поліпшити складські приміщення.

Також компанія має намір будувати новий зерновий термінал, для нього буде споруджено два нові причали з трьома кранами на кожному, встановлено стрічковий навантажувач. Заплановано збудувати силоси, встановити навантажувальне обладнання для залізничного і вантажного автотранспорту.

Нагадаємо, що концесія є формою державно-приватного партнерства, в рамках якого інвестор на платній основі отримує право на будівництво об'єкта або управління ним. При цьому операційний ризик перекладається на інвестора, йому не гарантується окупність інвестицій або витрат. Дохід від користування йде інвестору.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram