По-перше, потрібно заспокоїтись, вдихнути і видихнути глибоко, також можна випити чайку чи кави.
Адже у вас вже є алгоритм дій, як повернути кошти, якщо на пересадку ви спізнились з вини УЗ.
Звісно, бувають ситуації, коли наступний поїзд до місця вашого призначення буде аж через два дні. Що робити тоді?
Якщо ваш поїзд (приміський, пасажирський) не прибуває в зазначений час, і ви не встигаєте пересісти на інший, то ви маєте три варіанти дій:
Ви повідомляєте провідника або начальника поїзда (машиніста – у приміському сполученні) про вашу пересадку, а він на вашу вимогу попередить станцію і попросить затримати до вашого прибуття поїзд, на який ви повинні пересісти.
Якщо затримати поїзд не вдалося, то ви забираєте погашений квиток у провідника і йдете до чергової по станції або начальника станції. Тоді залізниця має безкоштовно відправити вас наступним поїздом, щоб ви прибули з найменшим запізненням до пункту призначення.
Якщо перший та другий варіант не спрацьовують або нема підходящих поїздів, ви спокійно здаєте квиток на потяг, на який запізнились з вини залізниці, отримуєте повну вартість проїзду, купуєте квиток на наступний зручний для вас потяг і йдете насолоджуватись містом чи селищем, в якому ви мали пересісти.
Звісно, якщо ваш поїзд запізнюється на годину і більше, то ніхто нікого чекати не буде, і вам доведеться їхати або наступним поїздом, або здавати квитки і гуляти містом. Хоча можливо, відповідальні особи придумають щось, щоб ви встигли на поїзд. У випадку, якщо вам відмовлятимуть в інформуванні станції про ваше запізнення – вимагайте книгу скарг і заносьте туди свої звернення.
А от якщо запізнення хвилин на десять – то цілком можливо затримання поїзда і успішну пересадку.
Останнього разу, коли мій приміський потяг запізнився на 40 хвилин, я мав запізнитися на пасажирських потяг. Планував гуляти Тернополем та писати постіки в фейсбуці... Але не склалось - залізниця прислала машину, яка відвезла мене до поїзда.
Відповідно до «Правил перевезень пасажирів….»
8.29. Якщо пасажир або група пасажирів під час поїздки до пункту пересадки виявлять, що поїзд запізнюється, то вони повинні повідомити провідника (стюарда) вагона або машиніста дизель - чи електропоїзда про пересадку в певному пункті. Провідник вагона (стюард, машиніст) попереджає станцію пересадки про наявність у поїзді таких пасажирів для вжиття заходів щодо затримки поїзда або відправлення їх іншим поїздом.
8.27. У разі запізнення пасажира в пункт пересадки з вини перевізника (запізнення або відміна погодженого поїзда) і на бажання продовжити поїздку перевізник повинна відправити пасажира без стягнення плати наступним поїздом, щоб пасажир прибув на станцію призначення з найменшим запізненням.
Нагадую, гарячі лінії УЗ:
Відео порушень варто заливати на файлообмінник і додавати посилання в текст звернення.
З питань обслуговування на залізничному транспорті: на «гарячу» лінію Укрзалізниці Якість та сервіс: тел.0-800-50-3111 чи на е-mаil: [email protected]
З питань правопорушень з боку залізничників: на гарячу лінію Укрзалізниці Стоп-корупція: тел. 0-800-50-3222 чи на е-mаil: [email protected].