ГоловнаСуспільствоЖиття

З 16 січня вся реклама у ЗМІ України повинна виходити державною мовою

Це стосується друкованої преси, радіо і телебачення.

З 16 січня вся реклама у ЗМІ України повинна виходити державною мовою
Фото: Depositphotos\Rangizzz

З 16 січня 2020 року вся реклама на телебаченні, радіо та в друкованих виданнях повинна виходити тільки українською мовою

Це обумовлено набуттям чинності ст. 32 закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної", йдеться на сайті Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

"У той же час телерадіоорганізації іноземного мовлення і ті, які ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Євросоюзу, разом з державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами ЄС", - уточнили в Нацраді.

У друкованих ЗМІ, що видаються мовою ЄС, можна розміщувати рекламу мовою видання.

Зазначають, що цей закон вніс зміни в Кодекс про адміністративні правопорушення і встановив, що за порушення вимог ЗУ "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо використання української у сфері реклами встановлюється штраф від 200 до 300 неоподатковуваних податком мінімумів громадян (3400-5100 гривень) або попередження, якщо це сталося вперше.

Нагадаємо, 16 липня в Україні набув чинності Закон № 2704-VIII "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Серед іншого, він зобов'язав володіти державною мовою і застосовувати її під час час виконання службових обов'язків низку посадових осіб, у тому числі президента, голову Верховної Ради і його заступників, прем'єр-міністра і всіх нардепів.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram