ГоловнаЕкономікаДержава

Мінінфраструктури України працює над тим, щоб Росія залишилась без лізингових літаків

Значна частина літаків, які використовують російські авіаперевізники, не є їхньою власністю, а взята в лізинг.

Мінінфраструктури України працює над тим, щоб Росія залишилась без лізингових літаків

Команда Міністерства інфраструктури України розпочала низку перемовин з міжнародними страховими компаніями у сфері авіаперевезень, а також компаніями, які постачають і надають у лізинг літаки, вертольоти й іншу авіатехніку. Мета цих перемовин — введення обмежень і санкцій на використання літаків країною-агресором. Через це окупант може втратити близько половини цивільних літаків.

Про це повідомляє Мінінфраструктури.

Значна частина літаків, які використовують російські авіаперевізники, не є їхньою власністю, а взята в лізинг. Зокрема, за даними агентства Cirium, у лізингу в міжнародних компаній перебуває близько 55% російського цивільного авіаційного флоту.  

Загалом авіаперевізники Росії використовують 980 пасажирських лайнерів. З них 515 перебувають у лізингу іноземних власників.  

«Санкції лише від Ірландії зможуть потужно вдарити по авіаційній галузі рф. Більша частина парку європейських літаків зареєстрована у юрисдикції Ірландії. Це батьківщина для 18 з топ-20 світових лізингових компаній. Впевнені, що зовсім скоро матимемо позитивні новини за підсумками переговорів», — йдеться у повідомленні МІУ.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram