ГоловнаЕкономікаБізнес

Прокуратура оскаржила реструктуризацію Укрексімбанком боргів "Богдана"

Банк погодився відстрочити погашення кредиту на 13 років.

Прокуратура оскаржила реструктуризацію Укрексімбанком боргів "Богдана"

Органи прокуратури оскаржили укладений 2018 року договір про реструктуризацію боргів "Богдан Моторс" перед Укрексімбанком на суму 1,3 млрд гривень.

Про це йдеться на сайті Офісу генпрокурора.

Ця угода передбачає перенесення кінцевого терміну погашення боргу на 25 грудня 2031 року, а також істотно знижує відсоткові ставки за користування кредитом.

Справу, кваліфіковану за ч.2 ст.364 Кримінального кодексу (зловживання службовим становищем посадовими особами Укрексімбанку), провадить Національне антикорупційне бюро.

Нагадаємо, що Укрексімбанк намагався стягнути з компаній ТОВ "Мега Авто Логістик", ТОВ "Богдан Логістик" і "Дочірнє підприємство "Автобусний завод "Богдан" майно на погашення боргу в розмірі 1,185 млрд гривень за кредитним договором від 2009 року.

Однак у серпні 2018 року стало відомо, що суд закрив справу, оскільки сторони домовилися про 13-річну реструктуризацію боргу. 21 червня 2018 року Укрексімбанк і автокомпанія "Богдан Моторс" уклали новий договір. Його умови передбачали погашення боргу на 1,3 млрд гривень до 25 грудня 2031 року зі щорічним підвищенням процентної ставки. У перші півтора року вона становить менш ніж 1%, а з 2025 року виходить на 17,46% річних.

У "Богдані" заявляли, що кредит брали для будівництва заводів, "але в умовах катастрофічного обвалу авторинку, фінансової кризи, девальвації гривні, відсутності держпідтримки і фінансування це призвело до того, що компанія була не в змозі обслуговувати кредит - і банк пішов назустріч".

Корпорація "Богдан" створена в лютому 2005 року з метою реалізації масштабних інвестпроєктів, спрямованих на створення в Україні потужностей для виробництва транспортних засобів усіх типів. Корпорація в рамках виконання інвестиційної програми побудувала автомобільні заводи в Черкасах потужністю 120-150 тис. легкових автомобілів і Луцьку потужністю 6 тис. автобусів і тролейбусів на рік.

Вона контролюється колишнім першим заступником секретаря РНБО Олегом Гладковським.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram