У рамках проєкту відновленню міжнародного водного шляху Е-40 буде здійснено днопоглиблення української ділянки річки Прип'ять.
Про це заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій, повідомляє пресслужба Кабміну.
Роботи виконуватимуть відповідно до Дорожньої карти поліпшення судноплавства на річках Дніпро і Прип'ять.
Загальний обсяг ремонтного черпання становить 100 тис. куб. м ґрунту. Результатом робіт буде забезпечення гарантованих габаритів суднового ходу (глибина - 1,6 м, ширина - 35 м, радіус заокруглення - 300 м) на українській ділянці річки Прип'ять загальною протяжністю 64,5 км.
Роботи виконає підрядник ТОВ "СОБІ", яке стало переможцем аукціону в рамках відкритих торгів в електронній системі державних закупівель Prozorro, запропонувавши найнижчу ціну. Вартість днопоглиблення становить майже 9,9 млн грн без ПДВ.
За даними 368.media, тендери АМПУ ця фірма виграє не вперше - вона, зокрема, виконувала експлуатаційне днопоглиблення на Дніпрі 2019 року. Видання зазначає, що ТОВ "СОБІ" фігурувало в цілій низці кримінальних проваджень за фактом незаконного видобутку піску, зокрема на Дніпрі в Голосіївському районі Києва, де компанія без будь-яких дозвільних документів намивала приблизно по 10 тис. кубометрів піску на добу.
У Кабміні запевнили, що всі роботи будуть проведені з дотриманням вимог екологічної безпеки. Також вказують, що 2019 року спеціалізована філія "Днопоглиблювальний флот" уперше за останні шість років здійснила днопоглиблення на каскаді водосховищ Дніпра об'ємом майже 800 тис. кубометрів.
Річковий коридор Е40 проходить територією України, Білорусії та Польщі по річках Дніпро, Прип'ять, Західний Буг і Вісла. Проєкт передбачає збільшення перевалки між Балтикою і Чорним морем на 4-6 млн тонн вантажів на рік. Його вартість оцінюють $12 млрд.