Міністерство культури має намір упровадити нову стратегію і концепцію Національної премії ім. Тараса Шевченка. Як свідчить система електронних закупівель Prozorro, відомство витратить на це 1,15 млн гривень.
Ця сума перевищує розмір щорічних виплат усім лауреатам премії.
У тендері переміг єдиний його учасник - ТОВ «Ай Ес Ді Груп». Замовником є спеціально створене Мінкультом державне підприємство «Центр захисту інформаційного простору України».
Серед завдань виконавця: розробка айдентики премії, стратегії її комунікації, розробка інформаційних продуктів, сценарії заходів, інформаційно-аналітичні дослідження і т.д.
Усі роботи розбито на три напрямки. На розробку нової концепції заплановано витратити 539 тис. гривень, на створення нової айдентики - 292 тис. гривень, на розробку маркетингової стратегії - 317 тис. гривень. При цьому прописані в проєкті роботи повністю або частково дублюють функції, які покладені на підрозділи самого міністерства.
Наприклад, за напрямом «Розробка нової концепції» вартістю 539 тис. гривень заплановано провести опитування 20 діячів культури і організувати два круглі столи. За підсумками заплановано створити презентацію і творчі звіти з розгорнутим описом остаточного бачення Шевченківської премії.
Нагадаємо, Шевченківська премія - найвища державна нагорода України в галузі культури і мистецтва. Рішення про присудження премії приймає президент України на основі пропозицій Комітету з Національної премії України імені Тараса Шевченка. Розмір Шевченківської премії з 2016 року становить 192 тис. гривень. Таким чином, загальний розмір премії становив 1,2 млн гривень.