АТ "Укрзалізниця" планує провести якісне та повне оновлення Київського залізничного вузла.
Про це повідомив керівник компанії Євген Кравцов, передає "Центр транспортних стратегій".
За словами Кравцова, проект запуску залізничного сполучення між Києвом і аеропортом "Бориспіль" повністю себе виправдав, і надійшло доручення від уряду застосувати отриманий досвід для поліпшення всього приміського сполучення.
В УЗ, за його словами, планують повністю оновити весь рухомий склад київської електрички, а також на напрямках до найближчих передмість, таких як Фастів, Бровари і т. д.
Основний акцент буде зроблений на перевезенні пасажирів у пікові години. "Ми не зможемо забезпечити такий інтервал, як метро. Але спробуємо зробити інтервал 10-15 хвилин", - зазначив Кравцов.
"Хочемо зробити київський S-Bahn. Найдорожча частина - це інфраструктура. Це рейки, які вже є", - додав він, зазначивши, що вартість проекту може становити кілька мільярдів гривень, що під силу столичному бюджету.
S-Bahn - залізниця міської метрополії (на відміну від U-Bahn, підземної залізниці) - використовується як міський, приміський і близький міжміський транспорт, один з видів рейкових систем у Німеччині, Австрії та Швейцарії.
Нагадаємо, в лютому на станціях міської електрички в Києві встановили турнікети для безконтактної оплати.