
У Києві пройшли випробування прогонових будівель нового Шулявського шляхопроводу.
Як повідомляє пресслужба Київміськадміністрації, перевірка відбулася в два етапи: з динамічним і статичним навантаженням.
Під час статичних випробувань реалізували 12 схем навантаження будівель шляхопроводу.
При динамічному навантаженні вісім МАЗів з баластом одночасно з різною швидкістю проїхали Шулявським мостом. Вага кожної вантажівки - 30 тонн. Мер Києва Віталій Кличко під час випробувань разом з будівельниками стояв під мостом.


Зібрані під час випробувань дані повинні вивчити експерти. Вони порівняють їх на відповідність заявленим характеристикам моста.
"За умови відповідності всіх норм і вимог, відповідно до висновків експертів, уже можна буде відкривати технологічний проїзд по новому мосту - рух автотранспорту по вулиці Вадима Гетьмана на вулицю Довженка. Сподіваюся, що це станеться в найближчі дні", - заявив Кличко.

Нагадаємо, в 2017 році після руйнування частини Шулявського шляхопроводу КМДА оголосила про намір закрити його на реконструкцію. Роботи стартували навесні 2019 року. Старий міст повністю розібрали, зараз триває будівництво нового.
З'їзди з шляхопроводу продовжать будувати в 2020 році.