ГоловнаБлогиБлог Віктора Круглова

Spielwarenmesse 2017: виставка іграшок у Нюрнберзі

Щороку взимку Нюрнберг перетворюється на столицю іграшок. Знаменита виставка Toy Fair Nurnberg (Spielwarenmesse) збирає близько 3 тисяч учасників із 60 країн світу, а кількість відвідувачів сягає 70 тисяч! Тут збираються всі провідні гравці ринку іграшкової індустрії. Уже восьмий рік підряд у виставці бере участь підрозділ української корпорації «Ранок» — «Ранок-креатив», що спеціалізується на виробництві дитячих розвивальних іграшок.

Фото: Надано автором

Spielwarenmesse 2017: виставка іграшок у Нюрнберзі

Окрім ділових перемовин, контрактів і презентацій, цікавих винятково виробникам і представникам торгових мереж, виставка дає можливість оцінити, які тренди з’являються в сучасній індустрії відпочинку та розваг і куди вона рухається. Ось сім напрямів, які продемонструвала Spielwarenmesse 2017.

1) Іграшки стають усе більш технологічними

У новій зоні «Tech2Play area» в залі 4A на виставці були представлені електронні домашні тварини, іграшки-роботи, безпілотні радіокеровані літальні апарати, віртуальні ігри, 3D-друк. Набирає обертів і популярність додатка «доповнена реальність» (картинки, що оживають) у дитячих товарах, які пропонує компанія Kiwi.

Фото: Надано автором

Навчання з «доповненою реальністю»

2) Релакс і психологічне розвантаження для дорослих і дітей

Одним із нових трендів 2017 року став «Тіло і Дух» (Body and Mind), головна ідея якого — активність і релаксація в повсякденному житті. Новинки допомагають відпочивати за допомогою ігор та фізичних вправ. Як свідчить одне з американських досліджень, діти щодня до шести годин проводять у віртуальному світі — перед телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном. Виробники іграшок пропонують активний відпочинок за допомогою електроніки, як, наприклад, із Pokémon GO. Ролики Gonge Roller розвивають навички моторики та координації в ігровій формі. Активні ігри, у які можна грати вдома, також дуже популярні. Наприклад, Yoga Spinner від компанії Thinkfun — гра для дітей віком від 8 до 10 років. Вона знайомить їх із основами занять йогою.

Фото: Надано автором

Квест у тебе вдома — настільна гра

3) Тренд Girl Power — дівчинка має бути сильною

У сучасному світі дівчата мають бути сильними, впевненими в собі та незалежними для досягнення своєї мети. Усе більша кількість іграшок, які з’являються на ринку, відповідають цим параметрам.

Тривалий час математика, точні науки й технології асоціювалися переважно з хлопчиками. Однак сьогодні виробники іграшок залучають до цієї сфери й дівчаток. Гарний приклад — The INVENTOR Girl series від компанії Engino. Ці конструктори допомагають дітям в ігровій формі вивчати геометрію, основи роботи інженера. Siggy Robots від компанії SmartGurlz™ вчать дівчаток по-новому гратися ляльками. Використовуючи спеціальний додаток на смартфоні або планшеті, дівчата вивчають основи програмування. Це чудовий спосіб розпочати вивчення новітніх технологій у процесі гри. До тренду Girl Power належать і новинки, що розвивають упевненість у собі. Наприклад, з’явилася нова героїня Katniss у грі Nerf Rebelle bow від Hasbro, яка дозволяє стати відважною дівчиною з фільму «Голодні ігри».

Фото: Надано автором

Набір для творчості для дівчаток від «Ranok Creativ»

4) Обмінюйся та колекціонуй (Swap and Collect)

Один із трьох головних трендів 2017 року — Swap & Collect — повністю присвячений колекціонуванню й торгівлі.

Колекціонування завжди лишалося популярним хобі, а з появою нових ліцензованих продуктів воно проникло й до світу іграшок. Гра розвиває навички ведення переговорів і спілкування в дітей, допомагає дітям завести нові знайомства. PikachuEx, гра, створена Pokemon Company, ґрунтується на принципі Swap & Collect. Її численні гравці колекціонують картки й обмінюються ними по всьому світові. Новинка Mix and Match — іще один приклад зі світу іграшок. The My Mini MixieQ’s від Mattel — маленькі персонажі, яких можна по-різному комбінувати. Їх продають в «упаковках-сюрпризах», тому колекціонер ніколи не знає, що всередині. Іграшки, які можна колекціонувати, існують не тільки для дітей. Наприклад, колекція The Schuco Piccolo Collection розрахована на дорослих (класичні й ретро-автомобілі в мініатюрах).

Фото: Надано автором

Spielwarenmesse 2017: виставка іграшок у Нюрнберзі

5) Інноваційні дерев’яні іграшки

Дерев’яні іграшки — колись це звучало як синонім іграшок простих, скромних, саморобних. Сьогодні це модний тренд, у якому представлені найбільш авангардні й інноваційні вироби, така собі сучасна естетика зі звичайного дерева. Наприклад, зроблені своїми руками дерев’яні іграшки VaiKai, якими можна гратися вдома й на вулиці. Дерев’яні іграшки виробляють також компанії Kipod і Susha. Перша пропонує елементи для побудови маленьких фігурок, тварин, дерев’яних меблів. Друга компанія — Shusha — пропонує чудові дерев’яні іграшки для оздоблення оселі. Навіть великі компанії, що створюють пластмасові вироби впродовж багатьох років, тепер запускають у виробництво дерев’яні іграшки. Деякі виробники свідомо вибирають цей матеріал і рекламують свою продукцію як еко-бренди.

Фото: Надано автором

Spielwarenmesse 2017: виставка іграшок у Нюрнберзі

6) Інновації у сфері хобі

Великий вибір нових наборів для побудови моделей, радіокерованих машин, мультикоптерів, камер із роздільною здатністю 4K. Наприклад, компанія DIJ and Yuneec пропонує напівпрофесійні та повністю професійні фото-дрони для любителів моделювання. Спектр дуже широкий: від недорогих міні-мультикоптерів, наприклад «Froxxic» від Revell, до готових злітати гексакоптерів.

7) Наукові ігри

Українські виробники іграшок на виставці також демонстрували розвивальні ігри для дітей. Популярністю користувався «Годинник» від «Ranok Creativ». Для цього електронного годинника не потрібні батарейки: механізм працює за допомогою фруктів або овочів. 3D-набори для творчості, представлені в дизайні GAPCHINSKA, викликали велике зацікавлення у відвідувачів виставки.

Фото: Надано автором

Українських компаній на виставці стає більше

І наостанок хочеться відзначити, що цього року значно збільшилася кількість відвідувачів з Індії, Кувейту, Ізраїлю. Більше, ніж минулого року, було представників США. Серед європейських держав найбільша кількість відвідувачів припадає на Німеччину.

Водночас усім цим шаленим світом ігор та розваг не змогли насолодитися самі діти, адже виставка призначена винятково для фахівців, тож дітей до 16 років на неї не пускають.

Віктор Круглов Віктор Круглов , Генеральний директор видавництва «Ранок»
Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram