Народився 2 березня 1970 у місті Іловайськ Донецької області. Вивчав фізичні науки у Харківському національному університеті ім. Каразіна за спеціальністю «Фізика низьких температур». З дитинства любив книги, тому все життя присвятив улюбленій справі.
З 13 липня 2000 року Віктор Круглов є генеральним директором Видавництва «Ранок». Напрямок діяльності видавництва: розробка та видання підручників, навчальних та методичних посібників, видання дитячих художніх книг та розвиваючих ігор для дітей. Видавництво «Ранок» працює для розвитку та освіти дітей.
Віктор Круглов – голова Наглядової ради видавничої корпорації «Ранок», представник України у EEPG (Європейська Асоціація освітніх видавництв), голова опікунської ради Української Академії Лідерства (Харківського відділення) метою якої є особистісний та суспільний розвиток молоді, член правління ради випускників GIZ (Німецька асоціація міжнародного співробітництва), член правління УАВК (Українська Асоціація видавців та книгорозповсюджувачів).
Ми не програли війну за увагу дітей. Ми просто довго використовували не ту зброю. А найкраща зброя якраз не складна технологія, а розуміння того, як працює дитячий мозок.
Ми інвестуємо в майбутнє українських дітей. І робимо це тому, що інакше просто не буде кому будувати цю країну.
Важливо не те, як ми отримуємо доступ до книги, а те, що ми продовжуємо читати і слухати.
У пакунок школяра важливо додати книжки. Це інвестиції в розвиток, освіту та натхнення наших дітей.
Нам потрібна послідовна державна політика у сфері книговидання. Така, де буде місце і для ринку, і для стратегічних рішень в інтересах країни.
«Ранок» — це про якісну, яскраву, цікаву і корисну дитячу книжку; про зрозумілі й помічні підручники; про захопливу художню літературу для маленьких читачів та тінейджерів.
Якщо дитині дати доступ до «живої», зрозумілої та цікавої літератури, вона сама потягнеться до неї. І тоді читання знову матиме шанс стати потребою та дозвіллям, а не примусом і вимогою…
Шляхи розв’язання актуальних проблем, що стали викликом для всієї книговидавничої спільноти.
Наша місія залишилася незмінною — допомагати вчити та навчати, допомогати робити навчальний процес ефективним та цікавим для кожного.
Нехай сума допомоги не така вже й велика, це все одно вагомий крок для популяризації читання та розвитку свідомої освіченої молоді.
Такі книжки порушують важливі теми та фактично навчають правильно дорослішати.
Є речі, які може зробити держава для підтримки книжкової сфери, але над ними потрібно працювати вже сьогодні. Інакше ми знову втратимо шанс на розвиток українського книговидання.
Підручники з України нарешті стають конкурентоспроможними на європейському ринку.
7 прикладів маніпуляцій із розслідування про видавництво “Атлант”.
Програма субсидій допоможе збільшити рентабельність та стати стимулом до відкриття більшої кількості книгарень.
Ми нарешті позбулися присутності «культурного продукту» ворога на нашому ринку. Тому зараз якраз маємо найбільший шанс на просування свого.
Читання книжок є важливою практикою для розвитку особистості та інтелекту, формування власного світогляду. Тому виховувати любов до книг потрібно з дитинства.
Що станеться з книжковим ринком через затримки з постачанням паперу та як це вплине на ціну видавничої продукції?
Коли технології штурмують наше життя та змінюють звички, досі існують свята й події, які нагадують нам про невмирущу цінність культури та знань.
Аби бути “на хвилі” з сучасними дітьми, учитель має бути авторитетом для них, вибудувавши довірливі відносини та успішну комунікацію.
Щоденні тривоги, обстріли, переїзди, розлука з батьками, зміна оточення ускладнюють процес якісного навчання та здатність до соціальної взаємодії.
Членство в міжнародних установах дозволяє видавцям не лише дізнаватися про тенденції на світовому ринку, але й ділитися власними успіхами та проблемами.
Хороша книга слугує ланкою між поколіннями, є частиною культурного надбання, куди може перенести свого читача.
Читання формує вміння зосереджуватися, аналізувати інформацію та формувати власне бачення світу. Без книжок неможливо сформувати критичне мислення.
Що ж не так із сучасними «аптеками для душі» та, як вдихнути нове життя в бібліотеки?