«Це чистої води експеримент, результати якого ніким не можуть бути передбачені. Рік тому я несподівано зрозумів, чому в Україні так складно досягти результату. Кожен раз повертаючись до дому: спочатку в Луганськ, потім – в Івано-Франківськ, я розумів ,наскільки складно самотужки змінювати реальність навколо себе. І те саме відчували й відчувають культурні менеджери, правозахисники, активісти та інноватори в різних куточках нашої батьківщини. Так і виникла ідея «Plan Z» - прикласти зусилля в одному маленькому містечку й крок за кроком перетворити його на туристично привабливе, цікаве для інвестицій та помітне на культурній мапі України. Я ніколи не був в Жмеринці до початку нашого експерименту. Але назва цього містечка чомусь відома кожному українцю. Навіть більшість обласних центрів не мають таких яскравих асоціацій про себе, як маленька Жмеринка.
Розробляючи «Plan Z» я хотів розпочати процес культурного картування з нуля: крок за кроком опрацьовуючи методики, які лише починають завойовувати популярність у світі. Для мене, як і для багатьох сучасних українців, Жмеринка завжди асоціювалося з чимось провінційним та анекдотичним. Це місто викликає посмішку у людей, які ніколи не ступали на жмеринську землю, ніколи не бачили жодного мешканця цього міста й навіть не уявляють собі в якій частині України воно знаходиться. Такий собі нуль на культурній карті країни. І от ми вирішили зробити цей нуль – точкою відліку. Важливо додати, що близько 22 мільйонів українських громадян проживають саме в таких містах з населенням до 50 тисяч мешканців».