Європейський суд загальної юрисдикції відмовив концерну Adidas визнати захищеною торговою маркою три паралельні смужки.
Про це повідомляє Deutsche Welle.
Згідно з рішенням, концерн не зміг довести, що три смужки, які йдуть у будь-якому напрямку, мають достатню кількість характерних особливостей.
Як один з аргументів суд навів, що Adidas надав як приклади логотипи, виконані в різних колірних варіантах: як чорні смужки на білому тлі, так і білі смужки на чорному тлі.
Причиною судового розгляду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією Shoe Branding Europe BVBA, що використовує як логотип дві паралельні смужки. Щоб домогтися заборони на використання цього логотипу, Adidas мав підтвердити, що його власний логотип є захищеною торговою маркою.
Представник Adidas уже заявив, що під захист не підпадає тільки певне поєднання трьох смужок, тоді як інші поєднання, як і раніше, є власністю концерну.
Раніше Adidas уже намагався зобов'язати BVBA змінити її логотип для взуття (дві чорні косі смуги на білому тлі). В Adidas стверджували, що лого сильно нагадує їхній товарний знак, але 2009 року BVBA захистила в суді право на свій логотип. Відтоді сторони продовжують судитися.
Нагадаємо, Adidas виготовив офіційний м'яч для фіналу Ліги чемпіонів-2018, який відбувся в Києві.