У середу, 17 квітня, перед сертифікацією завершилося останнє технічне льотне випробування літаків Boeing 737 MAX з оновленим програмним забезпеченням. Про це повідомив директор компанії Boeing Денніс Меленберг у Twitter.
Він повідомив, що пілоти провели 120 тестових польотів цієї моделі авіалайнера. Загальна тривалість польотів становила понад 203 льотні години.
Меленберг зазначив, що під час тестів використовували вдосконалену допоміжну систему маневрування MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System), збій якої передував катастрофі літака в Ефіопії.
"Ми завершили офіційне технічне льотне випробування з оновленим програмним забезпеченням. Наші технічні та проектні керівники перебували на борту літака. Це був фінальний тестовий політ перед сертифікаційним польотом", - сказав Меленберг.
Нагадаємо, 9 жовтня 2018 року в Індонезії зазнав катастрофи літак Boeing 737 MAX авіакомпанії Lion Air. На його борту перебувало 189 осіб і ніхто не вижив.
10 березня 2019 року сталася друга катастрофа літака тієї ж моделі. Всього через шість хвилин після зльоту розбився по дорозі зі столиці Ефіопії Аддіс-Абеби в Найробі. Всі 157 осіб, які були на борту, загинули.
Відразу після цієї катастрофи багато країн призупинили польоти Boeing 737 Max 8. Зокрема, заборону польотів над Європою ввело Агентство з авіаційної безпеки Євросоюзу (EASA).
5 квітня 2019 року в Boeing визнали, що літаки в Індонезії та Ефіопії розбилися через помилки в роботі програмного забезпечення.
28 березня 2019 року компанія Boeing заявляла про те, що оновлює програмне забезпечення лайнерів.
У зв'язку з цим 6 квітня Boeing оголосила про скорочення обсягів виробництва літаків моделі 737. Починаючи з середини квітня Boeing вироблятиме на десять літаків на місяць менше - 42 замість 52.
Президент Boeing обіцяв, що найближчим часом у програмне забезпечення літаків моделі 737 MAX буде внесено зміни.