Особливість агітації на позачергових виборах до Верховної Ради - проведення концертів на підтримку політичних сил чи кандидатів у народні депутати.
Про це заявив генеральний директор громадської організації "Комітет виборців України" (КВУ) Олексій Кошель, передає "Інтерфакс-Україна".
"На відміну від попередніх парламентських виборів, однією з найпоширеніших форм агітації на виборах 21 липня стало проведення концертів на підтримку політичних сил або окремих кандидатів у народні депутати", - сказав Кошель.
За його словами, студія "Квартал 95", діяльність якої асоціюється з президентом Володимиром Зеленським, анонсувала серію музично-гумористичних концертів у 19 містах України з 29 червня по 16 липня.
Також у регіонах проходять концерти гурту "Океан Ельзи", лідером якої є Святослав Вакарчук, який очолює виборчий список політичної партії "Голос" (18 червня такий концерт відбувся у Львові).
За оцінкою КВУ, щонайменше 15 українських виконавців брали участь у розважальних агітаційних заходах на підтримку певних політичних партій або кандидатів у червні.
Кошель нагадав, що, відповідно до закону, проведення концертів є однією з форм передвиборної агітації. Він уточнив, що наявність під час проведення концерту політичної символіки партії чи кандидата, обговорення положень їх передвиборних програм або ж прямі заклики голосувати "за" або "проти" повинні розглядатися як діяльність, яка спонукає виборців голосувати за певного кандидата, а отже, є агітацією .
"Фактично до офіційної реєстрації суб'єктів виборчого процесу почалася так звана кампанія "Добрих справ", яку організовували для своїх округів майбутні кандидати", - зазначив гендиректор КВУ.
Кошель також назвав топ-5 технологій, які використовували кандидати в одномандатних округах. За його словами, найпоширеніша з них - надання подарунків установам дошкільної та шкільної освіти. "Такого сплеску роботи з дітьми та школярами, який був на початку червня, ми не пам'ятаємо в жодній виборчій кампанії", - підкреслив він.
При цьому, зазначає гендиректор КВУ, кандидати майже не використовують таку форму агітації, як безпосередні зустрічі з громадянами.
Нагадаємо, ЦВК уже затвердила форму і текст бюлетеня на дострокові вибори в Раду, які відбудуться 21 липня. Виборча кампанія стартувала в Україні 24 травня.
У березні голова ЦВК Тетяна Сліпаченко охарактеризувала виборчу кампанію словом "уперше".