Компанія Facebook додала Україну і Канаду до списку країн і територій, де політичну реклама ретельно перевіряють.
Про це повідомляє DW з посиланням на прес-службу соцмережі.
Згідно з повідомленням, починаючи з 25 червня оголошення, що публікуються користувачами з Канади і України, "будуть систематично перевіряти" - як автоматично, так і вручну.
Аналогічний процес буде запущено в Сингапурі й Аргентині впродовж наступних місяців. Зараз до реєстру соцмережі вже включено більш ніж 50 країн, і додавання ще чотирьох держав обґрунтовується тим, що в них "наближаються вибори або введення будь-яких нових адміністративних норм".
Вимоги до публікації політичної реклами включають, зокрема, вказівку на повне ім'я особи або назву організації, яка її оплатила. Ця інформація буде з'являтися безпосередньо в самій рекламі. Крім того, більш детальна інформація про оголошення - наприклад, статистика переглядів - зберігатиметься впродовж семи років у спеціальному архіві Ad Library.
Facebook стверджує, що прагне до прозорості даних про рекламодавців, а також продовжує "боротьбу з іноземним впливом на вибори в різних країнах світу".
Раніше повідомляли, що Facebook не знайшов доказів втручання Росії в голосування щодо "Брекзиту".
Разом з тим, в березні 2019 року адміністрація Facebook видалила близько двох тисяч акаунтів, пов'язаних з Росією, за поширення дезінформації, зокрема про події в Україні.