Проте у ході подальшого заглиблення у деталі "роботи" КМДА з питань використання бюджетних коштів з цільового фонду спеціального фонду бюджету міста Києва за кодом доходів бюджетної класифікації 50110004 виявилося те, що всі без винятку розпорядники коштів зазначеного спеціального фонду впродовж 2014-2015 років використовували їх не за цільовим призначенням, чим скоїли кримінальне правопорушення з кваліфікацією ст. 210 КК України. Розпорядниками коштів були всі райдержадміністрації м. Києва (гроші витрачались на 95, 92 бензин (явно не для тракторів), канцтовари, сплату комунальних послуг, зарплатню працівникам КП, 1С бухгалтерію, послуги страхування, тощо). Кожна райдержадміністрація витратила близько 2.5 - 3 млн. грн. коштів благоустрою протягом 2014-2015 років.
Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України та Закону України «Про благоустрій населених пунктів» зазначені кошти з цільового фонду спеціального фонду бюджету міста Києва повинні були направлятися виключно на благоустрій об'єктів тимчасових споруд, які сплачували пайову участь. Використання бюджетних коштів, за попередньої змовою групою осіб усупереч їх цільовому призначенню в особливо великих розмірах за попередньою змовою становить склад кримінального правопорушення, яке передбачене статтею 210 Кримінального кодексу України. За зазначеними злочинами СУ ГУНП України в м Києві було відкрито 10 кримінальних проваджень стосовно дій керівництва райдержадміністрацій м. Києва.
Проте до чого, запитаєте ви, в цій історії нецільового витрачання бюджетних коштів взялися громадські інспектори? Наберіться ще трішки терпіння :)
Було також виявлено, що Департаментом транспортної інфраструктури КМДА, КП «Київміськсвітло», КП ШЕУ «Магістраль», КП «Київавтошляхміст», КП ШЕУ районів м. Києва було також незаконно витрачено з зазначеного цільового фонду спеціального фонду бюджету міста Києва понад 22 млн. грн на ремонт доріг, зарплатню, тощо. Департаментом житлово-комунальної інфраструктури КМДА було незаконно витрачено понад 1 млн грн з зазначеного цільового фонду спеціального фонду бюджету міста Києва на прибирання двох місцевих кладовищ.
Ну і найцікавіше - Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища КМДА було незаконно витрачено понад 30 млн. грн. у тому числі на оплату заробітної платні, оплату послуг самовільного демонтажу тимчасових споруд без рішень суду працівниками КП "Київблагоустрій" та ТОВ "Арктика-Адветайзин".
Всі зазначені витрати погоджував особисто директор Департаменту - Д. Білоцерковець. Тобто за сплату, яку МАФівці робили за договорами про пайову участь, яка повинна була би йти на благоустрій МАФівцям - ці кошти використовуються Департаментом для незаконного демонтажу інших МАФів!
Відповідно до положень Розділ 3, п. 1, 4 Тимчасового розподілу обов'язків між Київським міським головою, першим заступником голови Київської міської державної адміністрації яке затверджено Розпорядженням КМДА №979 від 03.09.2014, заступник голови Київської міської державної адміністрації – Пантелеєв Петро Олександрович – координує діяльність підприємств комунальної форми власності, що підпорядковані Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища КМДА, також забезпечує контроль за станом благоустрою в м. Києві.
Таким чином Пантелеєв П.О. має обов’язок погоджувати діяльність та витрачання коштів Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища КМДА та відповідних підприємств комунальної форми власності. Таж історія стосується і Департаменту житлово-комунальної інфраструктури КМДА.
Отже стосовно зазначених злочинів було відкрито ще 3 кримінальних провадження за ст. 210 КК України відносно дій керівництва зазначених Департаментів та заступника голови КМДА - Пантелеєва П.О.
Відповідно до ст. 41 Конституції - примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом. Конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом. Проте а ні законом «Про благоустрій населених пунктів» а ні Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 12.11.2013 № 537, а ні будь-яким законним чи підзаконним актом не визначений порядок демонтажу, конфіскації та зберігання конфіскованих МАФів. Отже будь-які дії стосовно демонтажу, без рішеннь судів які наразі здійснюються КП "Київблагоустрій" та ТОВ "Арктика-Адветайзин" є поза правовим полем та враховуючи те, що вони організовані місцевою владою можуть мати для організаторів та виконавців наслідки у вигляді тривалих строків ув'язнення.
За зазначеними договорами ТОВ "Арктика-Адветайзин" при демонтажу користується послугами приватних охоронних фірм та "громадських інспекторів" з благоустрою з метою придушення будь якого спротиву підприємців перед зухвалими діями київської міської влади. Ось фото такої праці біля дарницького мосту.
В народі цих "спецпризначенців" вже називають "тітушки Білоцерківця". За оперативними даними наразі у м. Києві працює понад 250 "громадських інспекторів" з благоустрою, деякі з них були засуджені або затримувалися органами внутрішніх справ України. Більш детальніше про "найяскравіших" представників цього братства розповім іншого разу. Враховуючи багатий досвід Дмитра у організації анти європейських протестів під посольством ЕС у часи Майдану - цим вже нікого не здивуєш.
Дійсно питання незаконно розташованих МАФів необхідно вирішувати кардинальними способами. Проте виключно у правовому полі, а для цього потрібні зміни до законів та актів Кабінету Міністрів України. Незаконне самоправство Київської влади стосовно неугодних підприємців, з якими не вдалося "порєшати" породжує відповідну протидію. Третій закон Ньютона діє і в цьому випадку. На фоні того що деякі незаконні МАФи демонтуються - інші, які не відповідають відповідним вимогам та розташовуються у переходах, масових скупченнях, тощо продовжують незаконно працювати та чомусь не привертають уваги місцевої влади. Брудні, які живляться з порушенням яких тільки можна норм безпеки електроживлення та протипожежної безпеки деякі ларьки та наливайки чомусь не дуже цікавлять місцеву владу. Отже вибірковість "бєспрєдела" у питаннях демонтажу МАФів створює все нові та нові питання до десь молодої а десь і не дуже команди В. Кличка.
Достойною відповіддю з боку мера могло бути негайне звільнення зазначених осіб, які відповідальні за незаконні дії щодо демонтажу та витрачання коштів благоустрою з метою позбавлення можливості чинити неправомірний тиск на досудове слідство, яке наразі здійснюється органами Нацполіції м. Києва.
23 грудня у 10-00 біля МВС України на вул. Богомольця громадські організації, яки представляють інтереси підприємців збираються на мітинг з метою додатково привернути увагу правоохоронних органів розслідувати факти незаконних дій Київської місцевої влади. Це лише початкова фаза ларьочних війн.
Далі буде...