![](https://i.lb.ua/045/28/5ad9e12778b51.jpeg)
![](https://i.lb.ua/058/41/5ad9e13420ee4.jpeg)
![](https://i.lb.ua/070/53/5ad9e1406b564.jpeg)
![](https://i.lb.ua/081/01/5ad9e14bd06ea.jpeg)
![](https://i.lb.ua/095/15/5ad9e159051fc.jpeg)
![](https://i.lb.ua/106/26/5ad9e1647be40.jpeg)
![](https://i.lb.ua/115/35/5ad9e16d020d2.jpeg)
![](https://i.lb.ua/124/44/5ad9e17632961.jpeg)
![](https://i.lb.ua/012/59/5ad9e18537412.jpeg)
![](https://i.lb.ua/020/04/5ad9e18d859b3.jpeg)
1. Parná lokomotíva 498.104 – Albatros. У 1954 році збудували 15 паровозів "Альбатрос", який є одним з найшвидших паровозів, адже він розганяється до 145 км/год. У 1964 році його вдалось розігнати до 162 км/год. Разом з тим на 900 км дороги потрібно спалити 30 тонн вугілля, а перед шестигодинною поїздкою паровоз має пройти 24-годинне технічне обслуговування.
![](https://i.lb.ua/017/03/5ad9e28806c90.jpeg)
![](https://i.lb.ua/027/13/5ad9e292d5d36.jpeg)
![](https://i.lb.ua/037/23/5ad9e29c41a24.jpeg)
![](https://i.lb.ua/050/36/5ad9e2a96570f.jpeg)
![](https://i.lb.ua/062/48/5ad9e2b512aba.jpeg)
![](https://i.lb.ua/074/60/5ad9e2c122da1.jpeg)
![](https://i.lb.ua/084/07/5ad9e2cb881ef.jpeg)
![](https://i.lb.ua/091/14/5ad9e2d27b8df.jpeg)
2. Parný rušeň Papagáj - 477.013 – трьохдвигунний паровоз "Папуга", виготовлений у 1951-52 роках на території Чехословаччини. Експулатувався до 1979 року. Використовувався для швидких та приміських перевезень пасажирів. Є дві версії назви "Папуги", за однією з них, його так назвали через синій колір, що нагадував кольори папугз джунглів, за другою - через фільм 50-х років.
![](https://i.lb.ua/086/07/5ad9e1cfc5700.jpeg)
![](https://i.lb.ua/101/22/5ad9e1de028f8.jpeg)
![](https://i.lb.ua/109/30/5ad9e1e6c504e.jpeg)
3. Parný rušeň 464.08 – Ušatá - "вуха". Швидкісні чехословацькі паровози, які виготовлялись у 1933-1939 роках та експлуатувались до 1981 року.
![](https://i.lb.ua/073/54/5ad9e045e5838.jpeg)
![](https://i.lb.ua/083/01/5ad9e04f686ef.jpeg)
![](https://i.lb.ua/091/09/5ad9e05782f28.jpeg)
![](https://i.lb.ua/101/19/5ad9e061aecf1.jpeg)
4. Historická drezina Škoda 1202 - історична автомобільна дрезина "Шкода". Автомотриса, яка часто використовувалась для керівництва залізниці, щоб під’їхати, куди потрібно. Вивели з експлуатації через малу безпечність.
![](https://i.lb.ua/110/26/5ad9df6cceac9.jpeg)
![](https://i.lb.ua/011/54/5ad9df8877e64.jpeg)
5. Dieselelektrický rušeň 746 – вантажний локомотив, що може працювати за крайніх температур: від -30 до +40 по цельсію. Використовується для перевезень вантажу у різних кліматичних та температурних умовах.
![](https://i.lb.ua/082/62/5ad9dfcf24f72.jpeg)
![](https://i.lb.ua/091/08/5ad9dfd80ab73.jpeg)
![](https://i.lb.ua/100/17/5ad9dfe116d71.jpeg)
![](https://i.lb.ua/110/27/5ad9dfeb25a7d.jpeg)
![](https://i.lb.ua/122/39/5ad9dff71abbf.jpeg)
![](https://i.lb.ua/005/49/5ad9e00165c5c.jpeg)
![](https://i.lb.ua/015/59/5ad9e00b022cd.jpeg)
6. Pantografová jednotka EM 475 – Žabotlama ("жаба") – 51 електровоз збудували у 1960-х роках. Були першими низькими електровозами, зібраними у Чехословаччині, які швидко розвивали швидкість та змінювали напрям руху.
![](https://i.lb.ua/038/20/5ad9e0a1644f1.jpeg)
![](https://i.lb.ua/046/28/5ad9e0a9e3df8.jpeg)
![](https://i.lb.ua/056/38/5ad9e0b3a864c.jpeg)
7. Historický vozeň Ci – вагон 1915 року випуску, використовувався до 1982 року. На виставці вагони тягнув ретро-локомотив Papagáj - 477.013.
![](https://i.lb.ua/100/19/5ad9e0df60e7e.jpeg)
8. Motorák Orchestrion - M 810.626 – рейковий чехословацький автобус з експлуатаційною швидкість 80 км/год. Виготовили 700 одиниць з 1975 по 1982 рік.
![](https://i.lb.ua/034/19/5ad9e21a3da80.jpeg)
![](https://i.lb.ua/044/29/5ad9e22413c7d.jpeg)
![](https://i.lb.ua/051/36/5ad9e22bd03da.jpeg)
![](https://i.lb.ua/061/46/5ad9e23592aaf.jpeg)
![](https://i.lb.ua/079/01/5ad9e247dac56.jpeg)
![](https://i.lb.ua/099/21/5ad9e25bb759d.jpeg)
9. Parný rušeň Krutwig ČKD 900 BS 200 – останній паровозний локомотив, що виготовлений у Чехословаччині. Жодного цілого локомотива не зберіглося, тому коли постало питання про реставрацію та відновлення локомотива, спеціалісти з Muzea Starých Strojů v Žamberku його відновлювали цілий рік. Зараз використовується на дитячій залізниці у Кошице.
![](https://i.lb.ua/031/18/5ad9e315b12f3.jpeg)
![](https://i.lb.ua/040/27/5ad9e31e3f7ff.jpeg)
![](https://i.lb.ua/050/37/5ad9e3286452e.jpeg)
![](https://i.lb.ua/063/50/5ad9e335874c8.jpeg)
![](https://i.lb.ua/072/59/5ad9e33e8bbe8.jpeg)
![](https://i.lb.ua/081/05/5ad9e34741af6.jpeg)
![](https://i.lb.ua/093/17/5ad9e353b4514.jpeg)
![](https://i.lb.ua/103/27/5ad9e35db15d7.jpeg)
![](https://i.lb.ua/112/36/5ad9e36664660.jpeg)
![](https://i.lb.ua/119/43/5ad9e36da247a.jpeg)
10. Parný rušeň rady 204 – мадярський паровоз, виготовлений у 1880 році. Максимальна швидкість - 90 км/годину, експлуатувались до 50-ти років, загальний парк – 204 локомотива. Був популярним, про що свідчать тодішні листівки з ним.
![](https://i.lb.ua/090/16/5ad9e44ea94b7.jpeg)
![](https://i.lb.ua/099/25/5ad9e457eec6e.jpeg)
![](https://i.lb.ua/107/33/5ad9e45f96e69.jpeg)
![](https://i.lb.ua/116/42/5ad9e468f29c1.jpeg)
![](https://i.lb.ua/004/57/5ad9e4777b3ed.jpeg)
![](https://i.lb.ua/014/04/5ad9e4817770c.jpeg)
11. Rušeň série 679 – локомотив "Сергій", збудований у 1971 році на Луганському заводі, який росіяни розікрали та вивезли після початку війни на сході України. Максимальна швидкість - 100 км/год, тягне 2,5 тони вантажу.
![Motorák](https://i.lb.ua/033/58/5ae2df7ae4141.jpeg)
12. Motorák Singrovka – мотриса, яка випускалась у 1963-64 роках. Використовувались у східній Словаччині на регіональних та приміських перевезеннях.
![](https://i.lb.ua/073/01/5ad9e53be101e.jpeg)
![](https://i.lb.ua/082/10/5ad9e544c0dde.jpeg)
13. Промисловий локомотив Т 444 – вироблявся у 60-х роках минулого століття та використовувався для перевезення поїздів по станціям.
![](https://i.lb.ua/122/49/5ad9e4ed44331.jpeg)
![](https://i.lb.ua/007/61/5ad9e4f9b3694.jpeg)
![](https://i.lb.ua/020/11/5ad9e506eb0a4.jpeg)
14. Локомотив Т212 – оновлений локомотив на Кошицькій дитячій залізниці. Вироблявся серійно у 1972-1979 роках.
![](https://i.lb.ua/053/41/5ad9e3aa3fc50.jpeg)
![](https://i.lb.ua/063/51/5ad9e3b48f53d.jpeg)
![](https://i.lb.ua/071/59/5ad9e3bc0847c.jpeg)
![](https://i.lb.ua/081/06/5ad9e3c6177c2.jpeg)
![](https://i.lb.ua/091/16/5ad9e3d04f8cf.jpeg)
![](https://i.lb.ua/102/27/5ad9e3db5362a.jpeg)
![](https://i.lb.ua/109/34/5ad9e3e2bfb2f.jpeg)
![](https://i.lb.ua/120/45/5ad9e3ed0bc29.jpeg)
15. Continental classic express – угорський президентський вагон з салоном і рестораном. Вагон має 4 окремих спальних відділи, в яких 42 місця та президентський номер – з баром, душем та ліжком. Також у вагоні є їдальня. Вагон було виготовлено для австрійського президента, він був частиною поїздів для чиновників.
![](https://i.lb.ua/066/56/5ad9e4b5ce155.jpeg)
16. Siemens Vectron 383 – сучасний електровоз фірми "Сіменс". Максимальна швидкість - 200 км/год, але в Словаччині їздять не більше 160 км/год. Використовується більше ніж у 15 країнах.
![Dieselmotorová jednotka série 861](https://i.lb.ua/013/37/5ae2dee77ec62.jpeg)
17. Dieselmotorová jednotka série 861 – дизельний поїзд для регіональних перевезень. Виготовлені у 2009-2015 роках, мають 177 сидячих місця, максимальна швидкість – 140 км/год
![Elektrická jednotka série 460](https://i.lb.ua/035/59/5ae2defde7288.jpeg)
18. Elektrická jednotka série 460 – електрички, виготовлені у 1974-1978 роках, максимальна швидкість – 110 км/год. Всього випущено 43 одиниць.
![MUV 691135-](https://i.lb.ua/078/39/5ae2df281c9fd.jpeg)
19. MUV 691135 – мотриса, яку використовують для транспортування відходів, випускалась до 1991 року.