1. Parná lokomotíva 498.104 – Albatros. У 1954 році збудували 15 паровозів "Альбатрос", який є одним з найшвидших паровозів, адже він розганяється до 145 км/год. У 1964 році його вдалось розігнати до 162 км/год. Разом з тим на 900 км дороги потрібно спалити 30 тонн вугілля, а перед шестигодинною поїздкою паровоз має пройти 24-годинне технічне обслуговування.
2. Parný rušeň Papagáj - 477.013 – трьохдвигунний паровоз "Папуга", виготовлений у 1951-52 роках на території Чехословаччини. Експулатувався до 1979 року. Використовувався для швидких та приміських перевезень пасажирів. Є дві версії назви "Папуги", за однією з них, його так назвали через синій колір, що нагадував кольори папугз джунглів, за другою - через фільм 50-х років.
3. Parný rušeň 464.08 – Ušatá - "вуха". Швидкісні чехословацькі паровози, які виготовлялись у 1933-1939 роках та експлуатувались до 1981 року.
4. Historická drezina Škoda 1202 - історична автомобільна дрезина "Шкода". Автомотриса, яка часто використовувалась для керівництва залізниці, щоб під’їхати, куди потрібно. Вивели з експлуатації через малу безпечність.
5. Dieselelektrický rušeň 746 – вантажний локомотив, що може працювати за крайніх температур: від -30 до +40 по цельсію. Використовується для перевезень вантажу у різних кліматичних та температурних умовах.
6. Pantografová jednotka EM 475 – Žabotlama ("жаба") – 51 електровоз збудували у 1960-х роках. Були першими низькими електровозами, зібраними у Чехословаччині, які швидко розвивали швидкість та змінювали напрям руху.
7. Historický vozeň Ci – вагон 1915 року випуску, використовувався до 1982 року. На виставці вагони тягнув ретро-локомотив Papagáj - 477.013.
8. Motorák Orchestrion - M 810.626 – рейковий чехословацький автобус з експлуатаційною швидкість 80 км/год. Виготовили 700 одиниць з 1975 по 1982 рік.
9. Parný rušeň Krutwig ČKD 900 BS 200 – останній паровозний локомотив, що виготовлений у Чехословаччині. Жодного цілого локомотива не зберіглося, тому коли постало питання про реставрацію та відновлення локомотива, спеціалісти з Muzea Starých Strojů v Žamberku його відновлювали цілий рік. Зараз використовується на дитячій залізниці у Кошице.
10. Parný rušeň rady 204 – мадярський паровоз, виготовлений у 1880 році. Максимальна швидкість - 90 км/годину, експлуатувались до 50-ти років, загальний парк – 204 локомотива. Був популярним, про що свідчать тодішні листівки з ним.
11. Rušeň série 679 – локомотив "Сергій", збудований у 1971 році на Луганському заводі, який росіяни розікрали та вивезли після початку війни на сході України. Максимальна швидкість - 100 км/год, тягне 2,5 тони вантажу.
12. Motorák Singrovka – мотриса, яка випускалась у 1963-64 роках. Використовувались у східній Словаччині на регіональних та приміських перевезеннях.
13. Промисловий локомотив Т 444 – вироблявся у 60-х роках минулого століття та використовувався для перевезення поїздів по станціям.
14. Локомотив Т212 – оновлений локомотив на Кошицькій дитячій залізниці. Вироблявся серійно у 1972-1979 роках.
15. Continental classic express – угорський президентський вагон з салоном і рестораном. Вагон має 4 окремих спальних відділи, в яких 42 місця та президентський номер – з баром, душем та ліжком. Також у вагоні є їдальня. Вагон було виготовлено для австрійського президента, він був частиною поїздів для чиновників.
16. Siemens Vectron 383 – сучасний електровоз фірми "Сіменс". Максимальна швидкість - 200 км/год, але в Словаччині їздять не більше 160 км/год. Використовується більше ніж у 15 країнах.
17. Dieselmotorová jednotka série 861 – дизельний поїзд для регіональних перевезень. Виготовлені у 2009-2015 роках, мають 177 сидячих місця, максимальна швидкість – 140 км/год
18. Elektrická jednotka série 460 – електрички, виготовлені у 1974-1978 роках, максимальна швидкість – 110 км/год. Всього випущено 43 одиниць.
19. MUV 691135 – мотриса, яку використовують для транспортування відходів, випускалась до 1991 року.