Про лідерство і розвиток керівника
Михайло Винницький: «Основа основ розвитку керівника – це розширення світогляду. І це постійний процес. Успішний бізнес – це вже похідне від цього розвитку.
Оскільки модель нашого бізнес-середовища дуже сильно залежить від керівника, від його розвитку, саме він є одночасно найбільшим активом і найбільшим ризиком для компанії. Тому я закликаю його розвиватися!
Лідер – це людина, яка має візію (бачення) і може правильно скомунікувати це бачення, зібравши команду навколо себе».
Євгеній Уткін: «Лідер – це той, хто здатен зібрати зіркову команду партнерів, що заповнять ті прогалини, яких самому лідеру не вистачає. Завдання лідера – надихати людей.
Найголовніше розуміти: Ви готові взяти на себе відповідальність? За свій бізнес, за цю країну? І що ви готові за це віддати: свій інтелект чи інші ресурси? Лідер – це той, який готовий все віддати. Бо в нас реально йде війна, і в бізнесі також йде війна.
Я намагаюся завжди делегувати повноваження, але бачу і дефіцит людей, які хочуть брати відповідальність.
Для мене після Майдану Президент УКУ владика Борис (Гудзяк) – мій компас в житті. Це, напевно, один із найбільших авторитетів. А УКУ – це приклад правильного, послідовного, гармонійного бізнесу».
Андрій Рождественський: «Якщо немає результативності, то я можу сам себе і вважати лідером, але мене таким не сприйматимуть.
Делегування і натхнення – це насправді важка робота».
Про бізнес-моделі і українські реалії
Євгеній Уткін: «Раз створивши успішну компанію, не обов’язково, що ти зможеш це повторити.
У США, якщо у тебе щось не вийшло у бізнесі, ти стаєш ще крутішим. У нас – все навпаки.
У світі змінилися усі бізнес-моделі і бізнес-системи, раніше успішні компанії - уже не працюють. Машина часу вже не працює. Мені здається, що сьогодні ми більш-менш зрівняли шанси, трясе весь світ і ми в цьому процесі також, та ми – більше натреновані.
Закінчуйте дедукцію, давайте продукцію – чудова радянська приказка, актуальна й зараз.
Я вважав, що бізнес – це марафон. Ти створюєш одну компанію і ти біжиш. Але це зараз не працює, тому що сучасні команди мають бути мобільні, проектні. Я заплатив за цей урок дуже багато, бо довго тягнув за собою всю команду. Але це – неправильно».
Про бізнес-освіту та звичку навчатися
Андрій Рождественський: «У майбутньому виграватимуть ті, у яких все окей з критичним судженням і масштабним мисленням.
Є певна криза освіти у всьому світі. Якщо ми говоримо про Україну, то наша проблема не у нестачі знань, а в тому, що немає розуміння, що за знання потрібно платити гроші.
Потрібно випрацьовувати навичку вчитися. Саме цього, а не самих знань, нам не вистачає!»
Михайло Винницький: «Знання – не та річ, яку ми отримуємо в аудиторії. Знання є безкоштовні сьогодні. Нам треба вийти із парадигми знань. В аудиторії відбувається переосмислення, рефлексія, обговорення. І це ті речі, за які варто платити немалі гроші».
Євгеній Уткін: «З цим я не згідний. У Google ти ніяких знань не знайдеш, а знайдеш інформацію. А комбінація нетворкінгу, дискусії, атмосфери – якраз і приводить до знань».
Довідка: Key Executive MBA – це програма Львівської бізнес школи УКУ (LvBS), завдяки якій ви сформуєте бачення, яким ваш бізнес може бути завтра. Отримаєте знання, які підсилять ваш досвід для трансформації компанії перед викликами майбутнього. Потрапите у спільноту довіри, що сприяє росту сили лідера.