"Снігова королева". Видавництво "А-Ба-Ба-Га-Ла-Ма-Га".
Навчався в київській філії Українського поліграфічного інституту ім. Федорова. Малював кіноплакати у видавництві «Укррекламафільм» і отримав 2-у премію Московського Міжнародного конкурсу плакату (1987). З 1989 року працює в книжковій графіці, співробітничав із видавництвами «Молодь», «Софія», «Ніка-Центр», ілюстрував книжки Карлоса Кастанеди, Річарда Баха, Паоло Коельо. Для видавництва «А-Ба-Ба-Га-Ла-Ма-Га” створив хрестоматійні зразки дитячої ілюстрації – «Снігову королеву» з його ілюстраціями видали в понад 20 країнах світу.
"Казки Туманного Альбіону".Видавництво "А-Ба-Ба-Га-Ла-Ма-Га".
Найкраще про Єрка розкажуть цитати з Єрка:
«Ілюстратором хотів бути відтоді, коли ще не читав. Малював на полях свої версії ілюстрацій до всіх книжок, які мені дарували, або виправляв промахи, ляпи художників. Найулюбленішими для таких вправ були «Легенди й міфи Стародавньої Греції» Куна. І я ніколи не почувався живописцем – мені чомусь хотілося якимось чином виступати в зв’язці з певним текстом. Тільки потім я зрозумів, що це називається ілюструванням».
«Все життя я хотів робити дитячу книжку. Але й бачив, що нікому вона не потрібна. Я намалював ілюстрації до «Снігової королеви» та «Казок Туманного Альбіону» і був впевнений, що в мене їх залюбки візьмуть. Але провештався з ними по багатьох видавництвах, почув усі найрозумніші аргументи з приводу того, чому ці книжки не на часі і чому їх ніхто не буде купувати, а потім, зрештою, потрапив до Малковича».
"Кресало".Видавництво "А-Ба-Ба-Га-Ла-Ма-Га".
«Я не люблю академічних ілюстраторів. Коли книжка надто правильна, вона зазвичай суха і нудна».
Гральні карти. Художник - Владислав Єрко.
«Обкладинка – це візитка. Важко запідозрити класні ілюстрації під поганою обкладинкою. Якби це траплялося хоча б зрідка, я б переривав шалені гор книжок у пошуках нормального оформлення. На щастя, обкладинка або ставить хрест або навпаки – знак оклику на книжці. Хоча інколи на обкладинку потрапляє не найсильніше зображення».
"Аліса в Країні Див". Видавництво "А-Ба-Ба-Га-Ла-Ма-Га".
«Я банальний ретроград. І мені подобається живопис, виконаний на полотні як картина. Мистецтвознавці кажуть: «Ах, ці нудні картини на полотні». Зараз цей жанр затаврований як якийсь анахронізм, щось давно віджиле. Сучасне мистецтво вже досягло якихось інших вимірів, воно займається іншими просторами, об’ємами. А мені ще й досі цікаве «рукоділля». Воно мені ближче: тут тепліше, тут не потрібно смикатися».
Ілюстрації до Паоло Коельо.
«Зараз я існую в двох виглядах – один Єрко малює чорно-білу графіку, а інший – кольорові дитячі ілюстрації. Люди, які люблять дитячі книжки, кажуть: «Я не уявляю, як цей художник міг намалювати таку похмуру нісенітницю як «Гамлет», і навпаки. Для мене це можливість переключатися, і я дуже з цього тішуся. Коли я втомлююся від дитячої ілюстрації, кольору, починаю малювати щось більше жорстке. Це рятує від «естетичного діабету». В кольорових ілюстраціях використовую акварель, гуаш і темперу на папері. А чорно-біла графіка, якщо брати Коельо, то це і олівець, і папір, і комп’ютер. В «Гамлеті» - змішана техніка. Спочатку частини ілюстрацій малюються тушшю, пером, олівцем на папері, потім скануються, збираються і домальовуються в комп’ютері. Плюс текстури, намальовані Поліною, моєю донькою. Мені дуже подобається, як виглядає білий штрих на чорному тлі, створений за допомогою. Графічного планшета. По суті, це ручне малювання фізичним олівцем у віртуальній площині. Зараз такі часи, коли безглуздо ставитися до комп’ютерної графіки з упередженням. Наприклад, у «Казках Туманного Альбіону» є три ілюстрації, намальовані на комп’ютері, і їх не можуть відрізнити навіть спеціалісти».
"Маленький принц". Видавництво "А-Ба-Ба-Га-Ла-Ма-Га".
За матеріалами видань «Україна молода», «Країна», unian.net, artchive.ru.