Частина рекламних оголошень у Facebook, куплена з російських акаунтів, імовірно, для впливу на результати виборів у США, орієнтувалася на Мічиган і Вісконсин.
Про це повідомляє телеканал CNN з посиланням на чотири джерела.
Ці два штати мали вирішальне значення для перемоги нинішнього президента Дональда Трампа.
Деякі з рекламних постів виявилися складними для налагодження аудиторії, вони були спрямовані на певні демографічні групи і мали суперечливий характер, підкреслює CNN. Їхня тематика включала, зокрема, антимусульманську спрямованість. Телеканал зазначає, що раніше не було зрозуміло, на які саме регіони країни була спрямована масштабна рекламна компанія.
Мічиган і Вісконсин були одними з найскладніших для Трампа штатами під час виборів. У першому він обійшов кандидата від Демократичної партії Гілларі Клінтон на 10 тис. голосів при майже 4,8 млн тих, хто проголосував. В обох штатах відрив Трампа від Клінтон склав не більш ніж 1%.
Акцент на Мічигані і Вісконсині дає більше доказів того, що російська група, пов'язана з рекламними кампаніями, застосовувала широкий спектр тактик, потенційно спрямованих на втручання у вибори, зазначає CNN.
У рамках розслідування зв'язків кампанії Трампа з Росією Конгрес США намагається визначити, чи отримували росіяни будь-яку допомогу від партнерів президента, аби правильно зорієнтувати рекламу. Сам Трамп і чиновники Білого дому заперечують зв'язок з Росією і називають повідомлення ЗМІ "містифікацією", зазначає CNN.
У вересні Facebook повідомила, що пов'язані з Росією користувачі купили 3000 політичних оголошень у США в 2015 і 2016 році. За інформацією соцмережі, близько 10 млн осіб у США бачили рекламні оголошення. Соціальна мережа передала Конгресу США текст цих оголошень. Їх точний зміст залишається невідомим, однак у Facebook уточнили, що більшість із них стосувалися гострих соціальних і політичних тем, включаючи права ЛГБТ, расові питання і права на зброю.
Згодом соціальна мережа повідомила, що найме тисячу співробітників для перевірки політичної реклами.
Twitter, Google і Facebook дадуть свідчення з приводу можливого використання своїх платформ для впливу на виборців у Конгресі США.