Соціальна мережа Facebook передала Конгресу інформацію про три тисячі рекламних оголошень російських організацій, які розміщувалися під час передвиборної кампанії у США з метою вплинути на результати голосування. За оцінками компанії, їхня аудиторія склала близько 10 млн осіб. При цьому соцмережа допускає, що є й інші подібні рекламні оголошення, яких вона поки що не виявила.
Про це пише "Голос Америки".
Це перший випадок, коли компанія розкриває охоплення і потенційний вплив такої реклами.
Компанії було запропоновано виступити на публічних слуханнях трьох різних комітетів Конгресу в найближчі тижні, щоб повідомити подробиці російської рекламної кампанії, яка використовувала гострі і дражливі теми, такі як міжрасові стосунки, аби спробувати похитнути позицію виборців.
У своїй заяві Facebook визнав, що можливості підприємства перешкодити людям використовувати свій сайт для підриву демократії обмежені.
"Навіть якщо ми підемо на будь-які кроки для контролю порушень, на нашій платформі буде з'являтися соціально-політичний контент, який викличе заперечення в людей і викличе заперечення в нас. Ми допускаємо такі повідомлення, оскільки поділяємо цінності свободи слова", - йдеться в заяві компанії.
Раніше Facebook розповів, що, імовірно, керовані з Росії сторінки опублікували у 2015 і 2016 роках близько 2200 оголошень, які могли впливати на вибори президента у США. На ці "потенційно політичні" повідомлення було витрачено близько $100 тис. Пізніше стало відомо, що Facebook видалив 80% груп російської "фабрики тролів".