Приватбанк з’ясовує всі обставини інциденту, коли ветерану у Києві не надали належним чином банківські послуги.
Про це повідомила пресслужба Приватбанку.
“ПриватБанк особисто забезпечить доставку всіх необхідних банківських карток клієнту у найкоротші терміни”, - наголосили в установі.
Як запевнили у банку, вони щиро шкодують, що виникла така ситуація, і проведуть внутрішню роботу, щоб унеможливити подібні випадки у майбутньому.
Раніше очільниця патронатної служби “Янголи” Олена Толкачова розповіла, що інцидент стався у відділенні на проспекті Берестейському, 27-А.
Медичний куратор патронатної служби привіз до банку 20-річного ветерана, який пішов на війну у 18 років і в районі Ізюмського на Харківщині втратив усі кінцівки, у нього високі ампутації.
У відділенні мали відновити картку, на яку мають надійти державні виплати, раніше телефон із картками був втрачений у бою.
Менеджер відмовився видавати картку, оскільки ветеран без рук не зміг тримати її біля обличчя для фото, а тримати картку іншій людині “не можна”. Натомість у банку запропонували оформити довіреність і видати картку на ім’я медичного куратора
“Соромно було комусь? Шукали рішення? Проявили людяність? Ні. Процедури важливіші за людину, яка за них воювала. Поранений вирішив чекати на протез руки. Місяці. Можливо рік. Без грошей, які держава йому винна”, - написала Олена Толкачова.
Згодом голова НБУ Андрій Пишний відреагував на інцидент.
“Висновки будуть, реакція буде, а подібного – не буде. Я доставлю картку особисто разом із вибаченням від усіх нас”, - написав він.









