Найближчим часом Укрзалізниця планує відновити роботу онлайн-сервісів з продажу квитків.
Про це розповів голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський.
"Ми робимо все, щоб якомога швидше відновити це, не хочу давати чітку дату. В цілому рекомендуємо, якщо люди подорожують, сьогодні ще планувати приїзд до кас. Якщо вже подорож завтра і далі, то розраховуємо, що будуть відновлені онлайн-сервіси та всі зручно, як українці давно звикли, зможуть купити квитки в мобільному застосунку або на сайті", - зазначив Перцовський.
Він зауважив, що компанія посилила роботу залізничних кас, а також кількість працівників у них. Зокрема, в столиці працюють 18 кас, а не 8, як було раніше.
Голова правління Укрзалізниці наголосив, що пріоритетно квитками забезпечуватимуть військових, людей з інвалідністю та з дітьми.
Крім того, поїзні бригади проінструктовані і можуть посадити пасажира у вагон і оформити квитки на місці. Така ж ситуація у невеликих населених пунктах, де каси не функціонують.
Якщо ж людині відмовляють у продажі квитка, можна звернутись на гарячу лінію та в соцмережі Укрзалізниці.
- Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки.
- 23 березня вранці "Укрзалізниця" повідомила про технічний збій в IT системі. Наразі не працюють онлайн-сервіси перевізника.
- Вчора повідомлялось, що триває відновлення ключових систем Укрзалізниці з резервних копій, під час цього проводиться ретельна діагностика та ідентифікація можливих вразливостей.









