"Перші поїзди Укрзалізниця планує отримати та запустити на маршрутах київського вузла до кінця 2022 року", - йдеться у дописі.
Закупівля буде проводитися за міжнародним тендером. В УЗ підкреслили, що серед головних вимог до іноземних виробників — локалізація виробництва на території України. Укрзалізниця вже розсилає технічне завдання провідним вітчизняним і зарубіжним виробникам рухомого складу для залучення їх до участі в тендері. Серед джерел фінансування закупівлі поїздів Stadler розглядаються як кошти держбюджету, так і кредитні кошти, запропоновані виробниками.
Як розповів в.о. голови правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Камишін, City Express — один з головних залізничних проєктів у рамках програми Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво".
"Тестові заїзди поїзда FLIRT ми проводили на території столичної агломерації. Наразі працюємо над розробкою технічно-економічного обґрунтування проєкту, завершуємо підготовку технічних вимог до рухомого складу та платформ. Уже до кінця вересня плануємо оголосити тендер", - наводить слова Камишіна пресслужба УЗ.
Очікується, що Kyiv City Express обслуговуватиме 6 напрямків навколо Києва: Вишгородський, Богуславський (Трипілля, Кагарлик, Миронівка), Ніжинський (Бровари, Бобровиця, Носівка), Яготинський (Бориспіль, Березань), Узинський (Боярка, Вишневе, Васильків, Фастів, Біла Церква) та Клавдієвський (Ірпінь, Буча, Ворзель, Немішаєве).
Максимальна швидкість електропоїзда Stadler FLIRT — 160 км/год. У ньому 262 місця для сидіння 1-го та 2-го класів. Поїзд пристосований для маломобільної категорії та людей з інвалідністю. Рухомий склад облаштований пандусом, місцями для розміщення людей на інвалідних кріслах, вся інформація продубльована шрифтом Брайля.
Нагадаємо, раніше президент Володимир Зеленський заявив, що в межах "Великого будівництва" стартує проєкт City Express, який матиме на меті оновлення приміського залізничного сполучення великих українських міст. Першим планується реалізувати проєкт у Києві, у подальших планах – Харків та Дніпро.