Ось уже багато років компанія Kasta вважає своєю головною місією постійно дивувати клієнтів, впроваджуючи інновації і роблячи шопінг швидким, дешевим і зручним. Тому логічним кроком стала підтримка виходу на ринок нового бренду Mashsh, створеного Машею Єфросиніною разом з командою однодумців. Також компанія Kasta займається логістикою бренду, його просуванням на ринку, підвищенням знання і клієнтською підтримкою.
Рік тому Kasta перейшла від Flash Sales до маркетплейсу. Що позитивно вплинуло на призначений для користувача досвід, збільшивши асортимент товарів на сайті - там з'явилися і сезонні колекції, а не тільки акції і розпродажі. Змінився і інтерфейс магазину - додався пошук, фільтри, можливість сортування.
Продавати товари за повною ціною тепер можуть і партнери платформи, які раніше реалізовували виключно стоки минулих колекцій. Масштабувалась з підвищенням попиту і категорія "Одяг та взуття", в ній почали з'являтися масові сегменти і товари. Що не заважає команді Kasta і далі зосереджувати свою компетенцію на категорії Fashion.
«Ми раді співпраці з Машею, хочемо показати і довести цим проектом, що Україна - це величезна країна, яка може створити свої H&M і Zara, а ми з командою Kasta все для цього робимо», - прокоментував початок співпраці генеральний директор Kasta Андрій Логвин.
«Наша онлайн-платформа дозволяє ефективно працювати з брендами будь-якого рівня. Адже ми накопичили багаторічний досвід, прекрасно розуміємо переваги і інтереси аудиторії, володіємо великим арсеналом перевірених інструментів просування. Це дозволяє нам робити бренди успішними в дуже короткий час», - стверджує маркетинг директор компанії Kasta Наталія Назарчук.
“Я об’їздила всю Україну, спілкувалася з 20 тисячами жінок по всій країні. І не було випадку, щоб слухачки не питали мене про самооцінку. Тисячі разів мене питали: “як полюбити себе, що робити, щоб подобатися собі?” Я постійно відповідала: “Читайте книжки, дивіться кіно, отримуйте нові знання; не живіть з тим, кого не кохаєте; не дружіть з тими, хто вас використовує!” Так, це так і працює! Але ж і зовнішній вигляд теж дуже важливий для самооцінки. І одного разу в мене майнула думка: я можу допомогти цим жінкам! Допомогти їм бути красивими навіть наодинці з собою. Так з’явилася ідея створити бренд одягу для дозвілля. Не ексклюзивний, люксовий, для одиниць. А масовий, для всіх українок.”, - коментує старт продажів Маша Єфросиніна.
Бренд Mashsh - це стильний і якісний жіночий одяг для дому та дозвілля. Для роботи над яким були залучені кращі експерти країни. Вони разом з Машею Єфросиніною розробили оптимальні моделі, використавши натуральні тканини і якісну фурнітуру.
Додатковими перевагами колекції є те, що всі речі максимально доступні в плані цін і універсальні - вироби легко поєднуються один з одним. До того ж асортимент Mashsh на Kasta.ua буде постійно збільшуватися за рахунок поповнення хітами і сезонними пропозиціями.