Із початку року реклама принесла українським кінотеатрам 12 млн гривень прибутку.
Таку оцінку озвучив Олесь Маляревич, генеральний директор компанії "Кіномедіа Адвертайзинг".
Ця цифра така сама, як і 2011 року. Іншими словами, зростання доходів від кінореклами не спостерігається, повідомляє Незалежна асоціація телерадіомовників.
За словами Маляревича, цього року зростання рекламних доходів у кінотеатрах і не передбачають. "У всьому винен телевізор. Телерекламні блоки заповнені, тому гравці демпінгують хто як уміє. У підсумку більшість наших рекламодавців перетекли на телебачення", - нарікає Маляревич.
Заробітки кіномереж від реклами могли б зрости із збільшенням кількості кінотеатрів. Однак, за інформацією Маляревича, їх 2012 року відкриється небагато. "Передбачається, що 2012 року відкриється лише 20 залів. Це дуже мало!" - сказав він.
Утім, песимістичний прогноз, згідно з яким кількість реклами в кінотеатрах 2012 року повинна впасти на 20%, теж не здійснився. "Ми очікуємо падіння, але наразі я дуже сподіваюся, що його не буде. Традиційно менше реклами в кінотеатрах влітку, оскільки рекламодавці думають, що влітку до кінотеатрів люди ходять рідше. Восени ж реклами в кінотеатрах знову побільшає", - резюмував Маляревич.
За результатами 2011 року, реклама в кінотеатрах принесла 40 млн гривень прибутку. За прогнозами, цьогоріч сума повинна скоротитися до 32 млн грн.