Двері в ЄС відчинені, але пройти крізь них можна лише із завершеними реформами.
Юристи запевняють, що в законопроєкті № 14005 йдеться про цифровізацію виконання судових рішень, а не про «кабалу для українців».
Відмовлятися від міжнародних експертів зарано в будь-якій конкурсній комісії.
«Так не може бути, щоб система, яка створювалася з 2014 року як відповідь на запит суспільства після Євромайдану, один з найголовніших здобутків Майдану, просто нівелювалася за
один день». Текстова версія інтерв’ю.
Що треба знати про трибунал та його спроможності. Чи реально відновити справедливість?
«Через 84 роки його правнук в сусідній області України теж підписав зізнання у тому, чого не скоював, і був засуджений до 13 років суворого режиму тією самою машиною», — правозахисник про
спецтрибунал для Путіна.
Справедливий, транспарентний, прозорий, міжнародний процес має стати щепленням для усього світу, вважає бізнесмен.
Окрім Росії, до відповідальності можуть притягнути Білорусь і Північну Корею.
Трибунал може повноцінно запрацювати у 2026 році. Хоч він і не буде ідеальним.
Конституційний Суд не може ухвалювати рішення через відсутність кворуму, хоча парламент і президент мають усі підстави призначити суддів за своїми квотами.
Руками ДБР і рішеннями Верховного Суду представники судової мафії намагаються зірвати очищення суддівського корпусу від недоброчесних, зокрема і суддів Майдану, і зберегти їм посади з купою
привілеїв.
Кількість ДТП, які скоїли нетверезі водії, зросла майже на 19 %.
"Треба бути дуже хоробрим, щоб чинити опір ворогам, але потрібна не менша хоробрість, щоб чинити опір друзям..." Саме тому ця окрема думка є такою цінною.
Останній рік роботи Вищої ради правосуддя показав системні проблеми, що підривають довіру до судової системи України.
Понад п'ять років пів сотні парламентарів доводили, що Верховна Рада порушила Конституцію, скасувавши перелік об’єктів, які не можна приватизувати. Велика палата Конституційного Суду закрила
провадження в резонансній справі.
«Нова країна» провела другу дискусійну панель другого сезону.
«Є легітимні підстави для ЗСУ контролювати територію ворога в рамках здійснення права на самозахист держави Україна».
«Міжнародний кримінальний суд не зобов'язаний розглядати скарги окремих осіб і вислуховувати їх у провадженні. Він сам визначає, на що звернути увагу».
«Щоб кожен офіцер десять разів подумав, віддаючи накази бомбити мирні міста, ґвалтуючи українських жінок або викрадаючи українських дітей».
«Великі гравці, коли ставлять на ваги захист прав людини й отримання фінансового зиску від торгівлі з росіянами, обирають кошти, фінанси».
А ще — впливати на пріоритизацію, формування бюджету МКС, виділення необхідних коштів для розслідування воєнних злочинів в Україні.
«Міжнародний правопорядок потребує змін і нових механізмів».
“Коли ми підозрюємо всіх, коли розуміємо, що кожен може красти, що кожного з депутатів, міністрів треба пильнувати, - це дуже дорого. Так ми не побудуємо ні ефективної, ні справедливої
держави”.
Очільник НАЗК розповів про каральні та превентивні методи агентства в боротьбі з корупцією.
«НАБУ, САП і всі антикорупційні органи доводять: незалежно від того, скільки ти вкрав (100 мільйонів, 200), незалежно від того, яку посаду обіймаєш, тебе притягнуть до відповідальності».