Міністр інфраструктури Владислав Криклій підписав накази про звільнення керівників Одеського, Чорноморського і Білгород-Дністровського морських портів. При цьому він пообіцяв продовжити звільнення. Про це повідомила пресслужба міністерства.
"Держава не є ефективним власником, тому ми багато надій покладаємо на концесійні проєкти, але це не означає, що ми не будемо реагувати на дії менеджменту портів, які спричиняють збитки державних підприємств", - зазначив Криклій.
Міністр навів у приклад ексглаву Одеського морпорту Віктора Войтка, який у 2018 році отримав зарплату й інші додаткові виплати на загальну суму 5,2 млн грн (середньомісячна зарплата - 439,99 тис. грн), при тому, що порт не виконав план за чистими доходами.
"При цьому під керівництвом Войтка ДП ОМТП значно погіршило фінансово-економічні показники діяльності: при плановому розмірі чистого доходу від реалізації продукції у 323,6 млн грн у 2018 році фактично було отримано лише 164,9 млн грн. А при плановому розмірі загальних доходів у 552 млн грн фактично було отримано лише 421,9 млн грн", - йдеться у повідомленні відомства.
Нагадаємо, у серпні Кабінет міністрів затвердив умови початку концесії морських портів "Ольвія" і "Херсон". Сьогодні, 1 жовтня, також відбулася презентація концесійних проєктів у цих портах.
Концесія - форма державно-приватного партнерства, яка передбачає передачу об'єктів держвласності (дороги, аеропорти, підприємства тощо) у тимчасове користування приватним підприємствам. Дохід від користування йде інвестору.