Накопичення негативної інформації, зокрема в соцмережах, може демобілізувати виборців. Про це в інтерв'ю LB.ua заявила координаторка Громадської мережі "Опора" Ольга Айвазовська.
"Накопичення критичної маси інформації, зокрема в соцмережах, за яку ніхто не несе відповідальності, може впливати на виборців. Зокрема, на українських. Виникає почуття сорому голосувати за того чи іншого кандидата, соромно виявляти свою політичну підтримку і в соцмережах, і в реальності", - сказала вона.
"Коли вам не подобається якийсь кандидат, і ви про це пишете на своїй сторінці, набігає купа тролів, які починають з вами сваритися. Реальний акаунт свариться з фейковим або навпаки. Це призводить до того, що люди просто відмовляються говорити, за кого готові голосувати. Кількість відмов на питання соціологів щодо рейтингів постійно збільшується.
Така горизонтальна, часом дуже неприємна дискусія, де можуть переходити на особистості й навіть звинувачувати прихильника якогось кандидата у всіх помилках політика, призводить до демобілізації виборця. І це ми сьогодні спостерігаємо в українському суспільстві", - зазначила Айвазовська.